NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har pratet med de i det siste og gjort en ordentlig research på strøm-markedet. Dette er desidert den leverandøren man burde være hos om man er ute etter god kundeservice og lav pris på en strømavtale over tid.
Hei Daniel Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør og at du har opplevd å få god hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Det er viktig for oss. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Ønsker deg en fin dag! Mvh Monica - NorgesEnergi
Be careful when you sign a contract with them, sellers are there to sell and not to explain rules. Hidden fees and so on. Everything is nice when they want your money... when you decide to leave suddenly you have to pay for an extra 2 months of energy - Yes yes everything is there - as they say everything was clear - Do not USE it! SCAM - Rate 0
Hi Michal We are sorry to hear that you have had a bad experience with us. It is important to us that our sellers provide correct and sufficient information in contact with our customers. As a customer with us, you should be able to be confident that the agreement you receive is the same as you have been presented in contact with us. We hope you will contact our customerservice so that we can look into the matter and see if there is anything else we can do for you. Our customercenter can be contacted on telephone 38100080 or via our contact form: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/. Kind regards Monica - NorgesEnergi
Alltid kontroll på eget strømforbruk. Lett å se i app når prisen er lav.
Hei Mona Så hyggelig å høre at du er fornøyd med appen vår. En god oversikt over forbruket mener vi er viktig slik at du som kunde kan ha full kontroll på dine strømkostnader. Det er viktig for oss at appen vår er nyttig og brukervennlig for våre kunder så det er vi veldig glade for å høre. Takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. God helg! Mvh Monica – NorgesEnergi
Har oppdaget at det ikke er korrekte tall på avlesningene som er oppgitt. De må passes på!
Hei Birgit Vi fakturerer ut ifra de tallene som din netteier samler inn fra din måler. Vi er pliktet til å forholde oss til de avlesningene din netteier legger inn i strømmarkedets felles database, Elhub. Du kan logge inn som privatperson på elhub.no og få full oversikt over din måler og forbruket som er registrert fra måleren din. Dersom du er uenig i forbruket anbefaler vi deg å kontakte din lokale netteier. De kan gjøre korrigeringer på forbruket om det skulle være aktuelt og dette vil da automatisk oppdateres hos oss. Dersom det er noe spesifikt knyttet til fakturaen hos oss må du gjerne ta kontakt med oss også så hjelper vi deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . God helg! Mvh Monica - NorgesEnergi
Dårlig kundeservice. Ble dødelig skadet da jeg ble påkjørt I juni. Legene var opptatt med å redde liv fremfor å ringe norgesenergi å berette jeg ikke var i stand til å kontakte dem. Kontaktet dem for få dager siden da jeg fikk ny telefon..min ble knust i påkjørsel. Har dermed ikke vært i stand til å betale fakturaer frem til nå. Fortalte dem skriftlig om årsaken til fakturaer ikke var betalt. Og bad dem trekke inkassosaker..noe de avslo. Det koster dem intet å trekke fra inkasso. Har vært kunde I mange år. Men aldri mer av prinsipp. Er selvstendig næringsdrivende, jeg sender aldri til inkasso da jeg ivaretar kunder istedenfor å straffe dem økonomisk. Det er oppskriften på å ikke miste kunder. Det kreves kun å berette det feilaktig ble sendt inkasso og salær osv blir annullert. Naboer og venner har også avviklet dems kundeforhold til norgesenergi grunnet dette. Også meg..
Hei Kenneth Dette var veldig leit å lese. Her håper vi du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke hva som har skjedd og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Du kan gjerne spørre etter meg om ønskelig. Mvh Monica - NorgesEnergi
ikke blandt de verste, men har en del ekstra tilleggspakker en bør styre unna. Greie mine sider, oversiktlig
Hei Kristian K Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med min side og at den oppleves som oversiktelig. Det er vi glade for. Når det gjelder våre tilleggstjenester er disse valgfrie og må aktivt takkes ja til dersom man ønsker å ha dem med på avtalen. Vi tilbyr flere forskjellige tilleggstjenester for å dekke ulike forbruk og behov slik at de fleste skal kunne finne noe som passer for seg om de skulle ønske det. Man kan selvfølgelig også ha strømavtale helt uten tilleggstjenester om det er ønskelig. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for en hyggelig strømprat så kan vi se på din avtale og finne de løsningene som passer best for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Bestilte spotpris fra NorgesEnergi for et år siden, men fant ut at det var mange tilleggstjenester som de tar betalt for som jeg ikke bestilte. Alt fra "garanti om kun fornybar energi" til "prissikring". Nå innfører de i tillegg til fastbeløp på 50 kr, et påslag på strømmen per kWh. Og med det mister de en kunde ...
Hei Jan Takk for din tilbakemelding. Alle våre tilleggstjenester er valgfrie og må takkes ja til skriftlig ved inngåelse. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i dette og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Når det gjelder påslaget på din strømavtale skyldes dette den generelle prisveksten i samfunnet. Prisveksten gjør at det nå koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til deg. Selve Spotprisen har vi dessverre ingen innvirkning på og det er vanligvis denne som utgjør den største delen av fakturaen. Når man har Spotprisavtale får man strømmen til innkjøpsprisen på strømbørsen til en hver tid. Vi tjener ikke mer penger når strømprisen er høy. Vårt dekningsbidrag kommer fra det faste månedsbeløpet, eventuelt påslag på strømforbruket og andre tjenester. Dette brukes for å dekke våre faste kostnader, produktutvikling og utvikling av andre digitale løsninger. For de aller fleste utgjør innføringen av påslaget en liten del av den totale strømkostnaden. Med et gjennomsnittlig strømforbruk for en enebolig på 1000 kWh/mnd vil påslaget bli som følger: 1000 kWh x 0,039 kr/KWh = 39 kr/mnd inkl. mva. Vår Spotprisavtale er fremdeles konkurransedyktig selv med innføring av påslag. Vi har ingen kostnader knyttet til for eksempel bruk av app og man har flere gode fordeler inkludert i avtalen når man er kunde hos oss som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører. Ta gjerne en titt på våre hjemmesider eller ta kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi