Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig kundeservice

Omtale av  Kenneth

Dårlig kundeservice. Ble dødelig skadet da jeg ble påkjørt I juni. Legene var opptatt med å redde liv fremfor å ringe norgesenergi å berette jeg ikke var i stand til å kontakte dem. Kontaktet dem for få dager siden da jeg fikk ny telefon..min ble knust i påkjørsel. Har dermed ikke vært i stand til å betale fakturaer frem til nå. Fortalte dem skriftlig om årsaken til fakturaer ikke var betalt. Og bad dem trekke inkassosaker..noe de avslo. Det koster dem intet å trekke fra inkasso. Har vært kunde I mange år. Men aldri mer av prinsipp. Er selvstendig næringsdrivende, jeg sender aldri til inkasso da jeg ivaretar kunder istedenfor å straffe dem økonomisk. Det er oppskriften på å ikke miste kunder. Det kreves kun å berette det feilaktig ble sendt inkasso og salær osv blir annullert. Naboer og venner har også avviklet dems kundeforhold til norgesenergi grunnet dette. Også meg..

Svar fra NorgesEnergi
04.10.2023 13:23

Hei Kenneth Dette var veldig leit å lese. Her håper vi du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke hva som har skjedd og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Du kan gjerne spørre etter meg om ønskelig. Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (3)

Helt grei

Omtale av  Kristian K

ikke blandt de verste, men har en del ekstra tilleggspakker en bør styre unna. Greie mine sider, oversiktlig

Svar fra NorgesEnergi
04.10.2023 13:28

Hei Kristian K Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med min side og at den oppleves som oversiktelig. Det er vi glade for. Når det gjelder våre tilleggstjenester er disse valgfrie og må aktivt takkes ja til dersom man ønsker å ha dem med på avtalen. Vi tilbyr flere forskjellige tilleggstjenester for å dekke ulike forbruk og behov slik at de fleste skal kunne finne noe som passer for seg om de skulle ønske det. Man kan selvfølgelig også ha strømavtale helt uten tilleggstjenester om det er ønskelig. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for en hyggelig strømprat så kan vi se på din avtale og finne de løsningene som passer best for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Mange tilleggstjenester

Omtale av  Jan

Bestilte spotpris fra NorgesEnergi for et år siden, men fant ut at det var mange tilleggstjenester som de tar betalt for som jeg ikke bestilte. Alt fra "garanti om kun fornybar energi" til "prissikring". Nå innfører de i tillegg til fastbeløp på 50 kr, et påslag på strømmen per kWh. Og med det mister de en kunde ...

Svar fra NorgesEnergi
02.10.2023 10:55

Hei Jan Takk for din tilbakemelding. Alle våre tilleggstjenester er valgfrie og må takkes ja til skriftlig ved inngåelse. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i dette og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Når det gjelder påslaget på din strømavtale skyldes dette den generelle prisveksten i samfunnet. Prisveksten gjør at det nå koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til deg. Selve Spotprisen har vi dessverre ingen innvirkning på og det er vanligvis denne som utgjør den største delen av fakturaen. Når man har Spotprisavtale får man strømmen til innkjøpsprisen på strømbørsen til en hver tid. Vi tjener ikke mer penger når strømprisen er høy. Vårt dekningsbidrag kommer fra det faste månedsbeløpet, eventuelt påslag på strømforbruket og andre tjenester. Dette brukes for å dekke våre faste kostnader, produktutvikling og utvikling av andre digitale løsninger. For de aller fleste utgjør innføringen av påslaget en liten del av den totale strømkostnaden. Med et gjennomsnittlig strømforbruk for en enebolig på 1000 kWh/mnd vil påslaget bli som følger:  1000 kWh x 0,039 kr/KWh = 39 kr/mnd inkl. mva. Vår Spotprisavtale er fremdeles konkurransedyktig selv med innføring av påslag. Vi har ingen kostnader knyttet til for eksempel bruk av app og man har flere gode fordeler inkludert i avtalen når man er kunde hos oss som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører. Ta gjerne en titt på våre hjemmesider eller ta kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Veldig fornøyd som kunde

Omtale av  Ola J

Det er enkelt å kontakte leverandøren på telefon. De oppfatter problemstillingen raskt og gir meg fordelaktige svar.

Svar fra NorgesEnergi
02.10.2023 10:58

Hei Ola J Vi er glade for å høre at du er fornøyd kunde hos oss. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever når du er i kontakt med oss. Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Bra, men ikke billigst.

Omtale av  Trond

Har noen påslag som ikke eksisterte da jeg inngikk avtale. Nye påslag kommer 1. november for min avtale.

Svar fra NorgesEnergi
02.10.2023 12:50

Hei Trond Takk for din tilbakemelding. Den generelle prisveksten i samfunnet gjør at det nå koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til deg og vi har derfor sett oss nødt til å innføre et påslag på strømavtalen Spotpris. Med Spotprisavtale får du strømmen til innkjøpsprisen på strømbørsen til en hver tid og vårt dekningsbidrag kommer derfor fra det faste månedsbeløpet, eventuelt påslag på strømforbruket og andre tjenester. Dette brukes for å dekke våre faste kostnader, produktutvikling og utvikling av andre digitale løsninger. Vi har ingen kostnader knyttet til for eksempel bruk av app og man har flere gode fordeler inkludert i avtalen når man er kunde hos oss som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører. Ta gjerne en titt på våre hjemmesider eller ta kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Faktura

Omtale av  Olav D. N

Bare eit stort rot med faktura. Ikkje får eg rekninga på e-post eller papir. Dette ender upp med at det vert sendt til inkasso. Uholdbart.😡

Svar fra NorgesEnergi
28.09.2023 14:26

Hei Olav Det er leit å høre at du har hatt utfordringer knyttet til fakturering hos oss. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i hva som har skjedd her og se hva vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (2)

Strøm og påslag

Omtale av  Sørlendingen

Påslag og avgifter gjør at man betaler mer enn man behøver. Velg de med minst eller 0,- i påslag

Svar fra NorgesEnergi
25.09.2023 12:05

Hei Når man har Spotprisavtale får man strømmen til innkjøpsprisen på strømbørsen til en hver tid. Alle leverandører kjøper inn strømmen fra samme strømbørs og spotprisen er derfor lik hos alle strømleverandører. Vi tjener ikke mer penger når strømprisen er høy. Vårt dekningsbidrag kommer fra det faste månedsbeløpet, eventuelt påslag på strømforbruket og andre tjenester. Dette brukes for å dekke våre faste kostnader, produktutvikling og utvikling av andre digitale løsninger. Vi har ingen kostnader knyttet til for eksempel bruk av app og man har flere gode fordeler inkludert i avtalen når man er kunde hos oss som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører. Ta gjerne en titt på våre hjemmesider eller ta kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR