NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Høres veldig fint å flott, men ikke alt som kommer frem med en gang. Kundeservice er helt bånn i bøtta og selger er ENNÅ verre. Frekk og uforskammet. Godt mye av dette kom frem av tv2 hjelper deg.
Hei Tommy, Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi. Vi ønsker selvfølgelig at du skal være fornøyd som kunde hos oss! Det stemmer at TV2 hjelper deg har hatt en reportasje angående vår avtale via Elkjøp. Vi er derimot uenige i påstandene. Loven krever at informasjon skal være klar og forståelig, og det er derfor du som kunde for sammendrag av avtale og vilkår presentert skriftlig før avtaleinngåelse. Vi ønsker at alle som inngår strømavtale hos Elkjøp skal være trygg på at de har gjort en god avtale, og derfor styrker vi nå opplæringen hos selgerne og blir enda tydeligere på hvilken informasjon vi vil de skal si muntlig også. Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg bestrider gebyr fra nettselskapet på kr 2000 per år, fordi jeg ikke tåler strålingen fra den nye strømmåleren som de har installert hos de aller fleste. Elvia gjennomfakturerer til NorgesEnergi, det vil si at jeg må bestride beløpet på fakturaen fra NorgesEnergi. Dette er en fullt lovlig måte å bestride et beløp man ikke er enig i. Trusler hagler inn, og Solvencia kommer etterhvert på banen og sakene ender i Forliksrådet. Det har så langt vært 4 saker, og alle er henvist til en høyere rettsinstans, noe vi er fullt klar for. Plutselig mener NorgesEnergi at de er "uskyldige" og at vi må ta dette opp med Eliva, det har vi gjort, men eneste måten å ikke betale er å ikke betale på den fakturaen vi har mottatt, altså på NorgesEnergis faktura til oss. NorgesEnergi må ta dete videre med sin underleverandør - Eliva. Men siden de er så "uskyldige", og vi er så "slemme", så har de sagt oss opp som kunder. De GLEMTE å informere oss om det, det fikk jeg tilfeldigvis vite når jeg ringte om en inkassosak. SÅ nå er vi ute etter å finne et strømselskap som ikke driver med gjennomfakturering fra Elvia, slik at vi kan bestride beløpet på Elvias faktura. Sånn kvitter man seg med mangeårige trofaste kunder.
Hei Sissel, Jeg beklager dersom du har fått utilstrekkelig informasjon om opphør av din strømavtale hos oss. Gebyr for manuell måler er det din netteier som fakturerer, og dersom gebyret bestrides må dette tas direkte med netteier. Faktura man mottar fra oss, må dessverre betales i sin helhet men man vil selvfølgelig få tilbakebetalt dersom vi skulle motta korreksjoner fra netteier som tilsier at gebyret ikke skal betales. Mvh Nina, NorgesEnergi
Fikk første regning fra NorgesEnergi i dag. 25% av regningen min var strøm. Ytterligere ca 25% var påslag og fastbeløp. De resterende 50 % var litt underkommuniserte ekstrapakker, som det er vanskelig å skjønne hensikten med, og som, selv om de heter f.eks "sparepakke", bare øker regningen. Alle er nå sagt opp, men dette føles som kynisk lureri av kunder som ikke leser regningen ordentlig, og tåkelegging av reelle påslag.
Hei Kristian B! Det er leit å høre du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Vi håper du kan ta kontakt med oss så så kan vi se nærmere på hva som har skjedd. Gjerne kontakt oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi se nærmere på dette. Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg er en an første kundene til Norges Energi, prøvde å velge andre leverandør Men kommer alltid tilbake for det er så lett å samarbeide med Norges Energi som har mange fordeler for kundene.
Hei Klara P! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Vi setter pris på at du også oppgir hva du er fornøyd med. Det er verdifullt for oss. Vi ønsker deg en riktig god jul og godt nyttår! Mvh Kate, NorgesEnergi
Veldig god erfaring. Hjelpsomme og flinke til å svare når du trenger det😊
Hei Kari! Så god å høre! Takk for hyggelig tilbakemelding. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever i kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker deg en god jul og godt nyttår! Mvh Kate, NorgesEnergi
Världens beste Strøm leverandør jag sparar ca 20000 kr om året på prismatch. Den som sier noe annet låter følelser styra. Detta är hardcore fakta!!
Hei Mathias S! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker deg en riktig god jul og godt nyttår! Mvh Kate, NorgesEnergi
Ille fornøyd med Norges energi. De hjelper deg så mye de kan og står til tjeneste hvis det er noe
Hei Lene! Så godt å høre at du er fornøyd med oss. Vi takker så mye for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig god jul :) Mvh Rebecca, Norgesenergi!