NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har opplevd å betale for mye på grunn sv feil gjort av NorgesEnergi og det har tatt mer en et halvt år å løse dette. Det har vært en dyr «reise»
Heisann Birgit! Takk for din tilbakemelding. Det var leit å høre at du opplever oss slik. Hvis dere har betalt for mye og feilen ligger på vår side, så vil vi såklart ordne dette for deg. Ta kontakt med oss på telefonnr: 38100080 så kan vi vurdere hva den beste fremgangsmåten her blir. Mvh Morten NorgesEnergi
Elendig service av en uhøflig sørlandsmann. Var frekk og uproff. Gjør at vi ønsker å bytte leverandør. Vil anbefale å være litt forståelsesfull ovenfor kunden.
Heisann! Dette var ikke noe greit å høre! Vi tar slike saker veldig seriøst. Du kan gjerne ta kontakt med oss på nytt så kan vi registrere en ny klage sak angående behandlingen din. Forhåpentligvis kan vi gjøre noe for å gjøre deg fornøyd! Du kan også sende oss en mail med klagen også, mailen vår er: [email protected]. Mvh Morten NorgesEnergi
Etter mange år med Norgesenergi Spotpris fikk en telefonselger meg til å gå over til Norgesenergi Bedrift og det skulle lønne seg alltid. Selv om jeg presiserte at jeg ikke ville ha noen tilleggsprodukter har jeg blitt fakturert for Grønn verdi, Ekspress, Energivakten, Smart Bedrift og Prissikring. Etter klage på tre fakturaer har jeg ikke klart å bli kvitt dem men de lover nå det skal skje og så får vi se. De påstår også at jeg har godtatt tilleggstjenester gjennom SMS men det er ingenting i kommunikasjonen med NorgesEnergi Bedrift eller i betingelsene som viser noe sånt. Det betyr at jeg betaler mye mer nå enn med NorgesEnergi spot og det verste er at det er et års oppsigelsestid. Lurer på om det kan være lov ... Styr unna!
Heisann! Takk for tilbakemeldingen. Det er kjipt å høre at du ikke er fornøyd med bedriftstjenestene vår. Gjerne ta kontakt med oss på telefonen så kan vi se om vi kan ordne en løsning her. Nummeret vårt er 38100080. Mvh Morten NorgesEnergi
+ Prismatch + Alt på en faktura (gjennomfakturering av nettleien) - Komplisert presentasjon av faktisk beregnet strømstøtten i faktura - Tilleggstjeneste lagt til uten bestilling (strømforsikring)
Hei! Takk for en hyggelig anmeldelse. Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi! Dersom du ikke ønsker strømforsikring så kan du gjerne sende en mail til [email protected] så fjerner vi den fra datoen du sender mailen. Vi sender deg en skriftlig bekreftelse når det er gjort. (Merk at vi har veldig mange henvendelser for tiden og svartid påløper på et par dager) Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Det er ikke bra service hos dere. Kundeservicen informere ikke sin kunde øke prisen uten informasjon til kunden hva er dette. Hva byter det hva man kalle dette. har får to måneder høy regning fra Norge energi uten at jeg ble informert om dette. jeg er kunde hos dere fra 15/12/2020 til og med 14/01/2023. derfor jeg flyter det til andre selskapet og i dag er 12/01/2023 klokken 20:42 måler viser 70989.Jeg venter å returene resten av det ekstra som jeg har betalt.
Hei! Det er ikke alltid så godt å si hva som er det billigste. Vi tilbyr en veldig enkel avtale som heter "Spotpris". Spotpris betyr markedspris og det vil si at man følger markedsprisen time for time. Dessverre er det ingen som vet fremtidig markedspris som har vist seg å kunne svinge betraktelig. Våre kunderådgivere forsøker å gi så gode råd som mulig og anbefaler som oftest Spotpris da Spotpris er det historisk billigste og fordi vi har en strømstøtte ordning (som du får av netteier) som er tilrettelagt Spotprisavtaler. Håper dette var oppklarende og vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake hvis ønskelig. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Dette er et ekstremt dyrt og rotete abonnement! For oss i Nord-Norge så er det nesten dobbelt så dyrt som andre abonnementer. I tillegg har de lang bindingstid og mange faste "pakker" som kommer i tillegg til strømprisen. Som bedriftskunde får du tilbud om å abonnere på å kunne få raskt kontakt med kundeservice for en fast avgift i måneden. Og det skjønner jeg at de kan tjene penger på, fordi de har laang ventetid på telefonen. Jeg har meldt meg ut av dette og anbefaler ingen andre å benytte Norgesenergi. Svindel.
Hei Frank Takk for tilbakemeldingen din. Vi setter pris på både ros og ris. Vi synes det er leit at du ikke er fornøyd med oss. Vi håper du vil ta kontakt med vår bedriftsavdeling igjen slik at de kan se på saken og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre med å komme raskere i kontakt med oss. Dersom du ikke ønsker å vente i telefonkø kan du gjerne sende oss en epost til [email protected]. Mvh Monica - NorgesEnergi
Veldig lite hjelp og forståelse for spørsmål om faktura. Blir bok "lurt" inn som kunde og blir deretter dårlig behandlet. Anbefaler ikke å bytte til Norgesenergi
Hei Sverre! Det var trist å høre om at du ikke var fornøyd med hjelpen du fikk. Hva mener du med at du ble lurt inn som kunde? Send oss gjerne en mail til [email protected] så kan vi undersøke dette videre. Vi sender alltid ut tilbudet skriftlig med avventing av bekreftelse før vi overfører noen som kunde til pss. Dette er en av grunnene til at vi er sertifisert med "trygg strømhandel". Du er hjertelig velkommen tilbake hvis du skulle være villig til å gi oss en ny sjanse. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi