NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig lite hjelp og forståelse for spørsmål om faktura. Blir bok "lurt" inn som kunde og blir deretter dårlig behandlet. Anbefaler ikke å bytte til Norgesenergi
Hei Sverre! Det var trist å høre om at du ikke var fornøyd med hjelpen du fikk. Hva mener du med at du ble lurt inn som kunde? Send oss gjerne en mail til [email protected] så kan vi undersøke dette videre. Vi sender alltid ut tilbudet skriftlig med avventing av bekreftelse før vi overfører noen som kunde til pss. Dette er en av grunnene til at vi er sertifisert med "trygg strømhandel". Du er hjertelig velkommen tilbake hvis du skulle være villig til å gi oss en ny sjanse. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Umulig å kontakte og umulig å administrere avtalen på en enkel måte. Kan ikke anbefales
Det var trist å høre at du ikke var fornøyd med vår kundesservice. Vi ønsker alltid det beste for våre kundere og jobber på spreng for å hjelpe til med henvendelser så raskt og effektivt som mulig. Dessverre er det litt lang ventetid for tiden da det er mange som ønsker å komme i kontakt med oss. Husk at vi kan nås gjennom flere kanaler deriblant telefon, chat, epost og Facebook. Håper du gir oss en sjanse til. Ønsker deg en god dag! Mvh Sara
det som blir avtalt i telefon blir ikke fulgt opp. bruk mail for å få alt skriftlig.
Hei Jan! Det er leit å høre at du opplever oss slik! Vi ønsker alltid det beste for våre kundere og jobber på spreng for å hjelpe til med henvendelser så raskt og effektivt som mulig. Dessverre er det litt lang ventetid for tiden da det er mange som ønsker å komme i kontakt med oss. Beklager at det har medført litt lengere ventetid. Håper du gir oss en sjangse til! Mvh Sara
Aldri bruk norgesenergi! Blir møtt i telefonen med frekke kommentarer, ingen hjelp og skyhøye priser på faktura! Ekstremt lang ventetid for kundeservice også, helt uholdbart!
Hei Jane! Det var trist å høre at du ikke var fornøyd med vår kundesservice. Vi ønsker alltid det beste for våre kundere og jobber på spreng for å hjelpe til med henvendelser så raskt og effektivt som mulig. Dessverre er det litt lang ventetid for tiden da det er mange som ønsker å komme i kontakt med oss. Husk at vi kan nås gjennom flere kanaler deriblant telefon, chat, epost og Facebook. Håper du gir oss en sjanse til. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Ryddige opplysninger og greie avtaler, spotpris Avtalen er enkel å forstå
Hei! Takk for hyggelig anmeldelse. Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi. Dersom det skulle være noe, ikke nøl med å kontakte vårt kundessenter. Vi er her for deg :) Mvh Aaron NorgesEnergi
Utrolig fornøyd med NorgesEnergi, de har hele tiden vært i forkant med god kommunikasjon angående endringer for meg som strømkunde, de yter god service og jeg er veldig fornøyd med å ha strømkonto som vil si at jeg betaler ett fast beløp hver måned.
Hei Else Takk for fin tilbakemelding. Vi synes det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd både med vår kundeservice og din strømavtale hos oss. Det er vi veldig glade for. Dersom det skulle være noe er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter. Vi hjelper deg gjerne. Mvh Monica - NorgesEnergi
Føler meg grundig lurt da det ringte en idiot og tilbød oss strøm. Vi har 2 hus og ville ha samme avtalen på begge husene. Men nei da, idioten solgte oss den dyreste strømmen som var på det ene huset.
Hei Mona K Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens marked. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi sammen kan se på dine strømavtaler og finne den beste avtalen for deg. Hva som lønner seg vil blant annet avhenge av forbruket på måleren. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi vil gjerne høre mer om dine erfaringer hos oss og hjelper deg gjerne med å finne den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Mvh Monica – NorgesEnergi