NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det var bra til å begynne med. Men så får jeg en tariff jeg ikke har bedt om. Hvis dette ikke endres til en gunstigere tariff skifter jeg leverandør av strøm
Hei Ivar! Henviser du til vårt tilleggsprodukt "Prissikring" som gir deg mulighet til å binde fastpris over 2 måneders tid? Dette er et fastpristilbud som kunden selv må akseptere da vi ikke har lov til å bekrefte ovenfor kunden. Det er helt valgfritt å binde fastpris. Ta kontakt med vårt kundessenter så kan vi prøve å finne en løsning dersom du ikke er fornøyd med inngått fastpris, dersom dette er tilfellet. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Ikke mulig å bytte strømavtale på nett, heller ikke mulig å komme gjennom på telefon til kundeservice. Har sendt mail og bedt om å bli kontaktet, men heller ikke dette har noen virkning. Har vært kunde siden 2015(!!!) men nå vurderer jeg seriøst å bytte. MAKAN!!!
Hei Erland! Beklager lang ventetid på telefonen. Vi har veldig mange henvendelser for tiden da vi har en overbelastning av vårt kundessenter. Det finnes flere måter å kontakte oss. Du kan for øyeblikket nå oss på telefon, mail og Facebook. Vi er bevisst på situasjonen og jobber med ansettelse av nye kundeservicemedarbeidere for å redusere ventetiden til vårt kundessenter. For å sikre at våre kunder får dyktige folk som kan hjelpe til med henvendelser så velger vi som alltid kvalitet foran kvantitet. Vi ønsker at våre ansatte skal få hjelp av folk som brenner for god kundeservice og kan bidra med solid kompetanse. Merk at vi utfører endringer med tilbakevirkende kraft. F.eks. hvis du sender oss en mail med ønske om en produktbytte den 21.11 og får bekreftelse av dette den 25.11 så vil produkendringen fortsette gjelde fra 21.11. Ønsker deg en god dag! :) Mvh Aaron NorgesEnergi
Har hatt Norges Energi gjennom Lo avtale i mange år og vært fornøyd. Siste regning skremmer meg imidlertid. Har ikke problemer med å betale regningen, men skremmende å se hvordan en strømavtale en har stolt på jumper til med pris på nesten kr 6,- kWh. Det reklameres med Topp 5. Konkurransedyktig variabel pris. Ikke få meg til å le. I en alder av 80 år har jeg stolt på Lo avtalene og NorgesEnergi. Variabel pris, ja men det får være måte på. Fjordkraft har blitt hengt ut for sin prispolitikk. Sannelig følger ikke Norggesenergi godt på. Grunnet sykdom og alder har jeg stolt på NorgesEnergi til nå. Sannelig om jeg vet om det fortsetter. Med produksjonspriser på bare noen øre/kWh er disse prisene rett og slett en skam.
Hei Per! Det var trist å høre at du ikke er fornøyd med NorgesEnergi etter å ha vært kunde i så mange år. Det er mange som har reagert på siste fakturaen. I dette tilfellet er hovedårsaken den spesielle markedssituasjonen som verken vi i strømbransjen eller kraftanalytikerne har hatt mulighet til å kunne forutse. Etter lange tider med svært høye spotpriser for strøm, falt spotprisen plutselig langt mer enn prognosene tilsa, først og fremst på grunn av mye regn og svært milde temperaturer. Dette ga seg utslag i at forskjellen mellom spotprisen og variabel prisen i oktober ble ekstra stor, mye større enn vanlig. For mens spotprisen følger strømprisen i markedet time for time, blir variabel prisen satt frem i tid ut ifra prisforventningene på råvarebørsen Nasdaq, og altså før vi vet hvordan spotprisen faktisk blir. Dermed vil det med variabel prisen være en tregere prisendringstakt sammenlignet med spotprisen. Denne mekanismen gjelder både i en situasjon hvor spotprisene har en oppadgående trend så vel som når spotprisene har en nedadgående trend. For eksempel: I august og delvis ut i september økte spotprisen langt raskere enn forventningen for perioden var på råvarebørsen, og dermed hadde kunder med variabel pris en langt gunstigere pris enn kunder med spotprisavtaler. I oktober opplevde vi altså det motsatte. Spotprisen sank til et nivå som kom svært overraskende på analytikerne, og den forhåndsbestemte variabel prisen ble liggende langt over. Håper dette var oppklarende. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Link til avtalebytte en selv kan gjøre via Mine sider "virker ikke" på grunn av "strømstans".... Alternativet med å ringe strømselskapet er ikke reelt, ettersom kapasiteten til kundeservice må anses som fraværende med 1,2 time ventetid.
Heisann, takk for tilbakemeldingen din! Vi har hatt problemer med min-side den siste uken hvor man fikk opp feilmelding etter man klikket på lenken. Dette problemet har nå blitt fikset og nå skal det være mulig å bytte avtale inne på nettet. Kundeservicen opplever ekstremt mye pågang det er derfor det er vanskelig å komme gjennom til oss. Kundebehandlerene våre jobber så effektivt som mulig mot å gi alle svar. Her er det heldigvis muligheter, du kan skrive en skriftlig henvendelse med info fra hvilken dato du ønsker endringen på avtalen. Heldigvis kan vi tilbakeføre bytte av avtalen din. Epost: [email protected] Telefon: 38100080 Mvh Morten NorgesEnergi
Vi stolte på denne leverandøren, men der tok vi feil. De bløffer for å få kunder ,sier en ting og gjør noe helt annet. En regel for denne leverandøren er .: tenk før dere tuller. Dere lurer kunder. Jeg er en skuffet kunde,som går videre.
Heisann, takk for din tilbakemelding! Det var virkelig leit å høre at du har opplevd oss slik! Må bare beklage hvis det har vært vanskelig å komme gjennom til oss, vi har hatt mye pågang i den siste perioden. Vi kan jo gjerne ta en prat om hva det er du ikke så fornøyd med. Som en bedrift med mange kunder vil vi alltid prøve og forbedre oss, men da er det viktig at vi vet hva flere kunder blir plaget når det kommer til strøm fra NorgesEnergi. Gjerne sende oss en mail! Epost: [email protected] Mvh Morten NorgesEnergi
Har vært en av de billigere leverandørene over lang tid.
Heisann, takk for tilbakemeldingen din! Godt å høre at du er fornøyd med prisene våre, vi strekker oss ut for å være så billige som mulig. Du kan alltid ta kontakt med oss hvis du har noen spørsmål! Mvh Morten NorgesEnergi
Ventetiden på kundeservice vet i dag, 17.11.22, på 1 time og 11 minutter. Jeg fikk ingen god forklaring på hvorfor
Heisann, takk for tilbakemeldingen din! Vi har opplevd ekstremt høy pågang i den siste perioden, derfor vil det ta en stund å nå oss via telefon og mail. Våre kundebehandlere jobber ekstremt hardt med å være effektive og gi kundene våre et godt svar. Heldigvis har vi mange muligheter når det kommer til utsettelse, og vi kan tilbakeføre avtaler. Noe som vil si at du kan ringe inn mot slutten av måneden og få en spotpris gjeldende for hele November. Jeg hadde anbefalt deg å prøve å nå ut til oss via mailen våre Epost: [email protected] Mvh Morten NorgesEnergi