⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Misfornøyd!!!

Omtale av  Hasan

Jeg har inngått avtalegiro avtale får fortsatt regninger per post med fakturagebyr. Ringte kundeservice 40 min før stengetid, etter velkomstmelding. Melding: "Vi har nå stengt, våre åpningstider er fra 08:00-16:00". Sendte mail til kundeservice for 6 dager siden fortsatt ingen svar 🤔

Svar fra NorgesEnergi
05.03.2021 17:47

Hei Hasan! Beklager at det har vært vanskelig å få tak på oss, det ønsker vi selvfølgelig ikke! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og vi har derfor dessverre lengre behandlingstid enn normalt. Selv om du har Avtalegiro hos oss, er vi allikevel pliktig til å sende deg spesifikasjonene for hva som trekkes fra kontoen din. Dersom du ikke har registrert eFaktura i nettbanken din vil denne sendes per post. Du kan opprette eFaktura direkte i nettbanken med eFakturareferansen som står oppgitt på din faktura, eller via MinSide. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (1)

God service.

Omtale av  Wilhelm

Hyggelig kundekonsulent, enkel løsning på min forespørsel. Kort ventetid for å komme i kontakt med kundesenteret. Meget fornøyd med alt.

Svar fra NorgesEnergi
02.03.2021 10:55

Hei Wilhelm! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det er viktig for oss! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

En hyggelig strømleverandør

Omtale av  Lise K. B

Får altid god service hos dere, har ingenting å klage på.

Svar fra NorgesEnergi
02.03.2021 10:54

Hei Lise! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Gunstig strømavtale

Omtale av  Oddbjørn S

Har hatt avtale fra 2003, og utvidet denne til å innkludere hytta i 2018. Stabil og forutsigbar strømrekning hele veien, og meget fin dialog med Norgesenergi.

Svar fra NorgesEnergi
26.02.2021 15:41

Hei, Oddbjørn S! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør etter så mange år! Det setter vi stor pris på :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fantastisk

Omtale av  Lars

Kjempe service Ikke noe lureri som mange andre i bransjen driver med , har vært kunde hos dere i 6 år å kunne ikke vært mere fornøyd En ting som er negativt , strømaconto burde komme med en vennlig varsel nå den når grensa . Ikke ett brev om oppsigelse og bytte av leverandør , synes virkelig ikke det er nødvendig når dere kunne sendt både sms eller Mail med ett litet varsel istede . En liten ting å tenke på , er ikke gøy å få slike brev .

Svar fra NorgesEnergi
26.02.2021 15:41

Hei, Lars! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du opplever i kontakt med vårt kundesenter! Vi takker også for tilbakemelding vedrørende Strømkonto, og tar selvfølgelig dette videre! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Blir fakturert for produkter som ikke er bestilt.

Omtale av  Elin

Har blitt fakturert kr 49,- pr mnd på to forskjellige abonnement over flere år. Produktet står oppført som sparepakken på faktura. Dette er en forsikring i tilfelle bortfall av inntekt.

Svar fra NorgesEnergi
26.02.2021 15:41

Hei, Elin! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Billig strøm og god service!

Omtale av  Liv M. M

Fastpris på strøm, med veldig god pris. Veldig hyggelig og imøtekommende kundeservice!

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR