NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet da jeg kjøpte tlf. Strøm konto har fungert supert men lite informasjon om dagens strømpris. Man antar bare at de gir deg en god pris i forhold til andre leverandører men sjekker ikke. Betaler for vinter trygghet men betaler mer enn andre i strøm pris. Bruker 50% mindre strøm enn i de tre siste årene fordi jeg fyrer med ved men regningen er dobbel så høy.
La deg ikke lure av det som blir sagt på telefon. Opplevde at prisen var dobbelt så høy som det som ble tilbudt. Glad jeg sjekket opp i dette «gode» tilbudet. Oppleves som svindel! Styr unna!
Går det an å gi null, så blir det mer riktig enn 1 stjerne. Ble lurt inn i dette da jeg handlet på Elkjøp. Dama forteller at nå er jeg kunde i NorgesEnergi, får da 500.- minus på en kaffetrakter. Forteller at jeg ikke ønsker dett, betaler full pris på trakteren, fordi jeg ønsker å fortsette kundeforholdet der jeg er. Allikevel klarer Norgesenergi å kapre meg som kunde i 13 dager. Dette er galskap!! Ringer, men får to valg: er kunde eller skal bli kunde, tast 1 eller 2. Lang kø og får ikke kontakt. Aldri velg dette kyniske selskapet, betaler heller mer til andre!!
Pågående selgere ringte og lovet oss at vårt abonnement hos Talkmore skulle bli billigere. Dette skjedde aldri, det som derimot skjedde var at vi fikk skyhøy strømpris og at vi plutselig måtte betale for "sparepakken", en forsikringspakke vi aldri har hørt noe om eller sagt ja til!
Bytt selskap, plutselig betaler du for tilleggsprodukter du ikke har bestilt. Bare lureri og beklager ikke at de gjør det heller. Ikke er de billige heller. Bare å bytte!
Det dukker opp tilleggstjenester som dem pusher via telefonselgere. Både Sparepakken og Vintertrygghet. Jeg sa at jeg ikke ønsket dette til selger. Begge selgerne sa at jeg kun fikk et tilbud om tjenesten og at jeg fritt kunne takke nei. Dette sjedde aldri. Det er via sjekk av faktura i etterkant at vi har funnet dette ut. Meget skuffet og føler oss lurt. Skam dere Norgesenergi!!!
I vårt kollektiv har vi vært veldig greit fornøyd med gudbrandsdal energi. Om det finnes billigere? Kanskje. Men alt i alt, null tull. Etter en masete telefonsamtale gikk kollektivet med på å gå over til NorgesEnergi. Vi la selvfølgelig fort merke til at vi betalte hos begge leverandørene, til tross for at NorgesEnergi hevdet at dette ikke var mulig og nektet å hjelpe videre med dette. NorgesEnergi sin regning over samme periode som Gudbrandsdal var mer enn dobbelt så høy. Etter litt om og men måtte vi jo bare gå med på å betale. Vi mottok nå nettopp en ny regning, på over 5000 til sammen, for en periode vi allerede har betalt for til annen leverandør. Selvfølgelig har vi vært usikker på hvordan noe sånt kan ha skjedd, men når vi spør NorgesEnergi er det null å hente. Bare «håper dette oppklarte saken». (Hvis du lurte: det gjorde aldri det) Vi er alle studenter, og dette er uansett ikke noe noen ønsker å bruke tusenvis av kroner og massevis av energi på. Mye frustrasjon resulterer i mye tekst. Hvis du ikke orket å lese alt, så les dette: HOLD DEG UNNA.