NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Går det an å gi null, så blir det mer riktig enn 1 stjerne. Ble lurt inn i dette da jeg handlet på Elkjøp. Dama forteller at nå er jeg kunde i NorgesEnergi, får da 500.- minus på en kaffetrakter. Forteller at jeg ikke ønsker dett, betaler full pris på trakteren, fordi jeg ønsker å fortsette kundeforholdet der jeg er. Allikevel klarer Norgesenergi å kapre meg som kunde i 13 dager. Dette er galskap!! Ringer, men får to valg: er kunde eller skal bli kunde, tast 1 eller 2. Lang kø og får ikke kontakt. Aldri velg dette kyniske selskapet, betaler heller mer til andre!!
Pågående selgere ringte og lovet oss at vårt abonnement hos Talkmore skulle bli billigere. Dette skjedde aldri, det som derimot skjedde var at vi fikk skyhøy strømpris og at vi plutselig måtte betale for "sparepakken", en forsikringspakke vi aldri har hørt noe om eller sagt ja til!
Bytt selskap, plutselig betaler du for tilleggsprodukter du ikke har bestilt. Bare lureri og beklager ikke at de gjør det heller. Ikke er de billige heller. Bare å bytte!
Det dukker opp tilleggstjenester som dem pusher via telefonselgere. Både Sparepakken og Vintertrygghet. Jeg sa at jeg ikke ønsket dette til selger. Begge selgerne sa at jeg kun fikk et tilbud om tjenesten og at jeg fritt kunne takke nei. Dette sjedde aldri. Det er via sjekk av faktura i etterkant at vi har funnet dette ut. Meget skuffet og føler oss lurt. Skam dere Norgesenergi!!!
I vårt kollektiv har vi vært veldig greit fornøyd med gudbrandsdal energi. Om det finnes billigere? Kanskje. Men alt i alt, null tull. Etter en masete telefonsamtale gikk kollektivet med på å gå over til NorgesEnergi. Vi la selvfølgelig fort merke til at vi betalte hos begge leverandørene, til tross for at NorgesEnergi hevdet at dette ikke var mulig og nektet å hjelpe videre med dette. NorgesEnergi sin regning over samme periode som Gudbrandsdal var mer enn dobbelt så høy. Etter litt om og men måtte vi jo bare gå med på å betale. Vi mottok nå nettopp en ny regning, på over 5000 til sammen, for en periode vi allerede har betalt for til annen leverandør. Selvfølgelig har vi vært usikker på hvordan noe sånt kan ha skjedd, men når vi spør NorgesEnergi er det null å hente. Bare «håper dette oppklarte saken». (Hvis du lurte: det gjorde aldri det) Vi er alle studenter, og dette er uansett ikke noe noen ønsker å bruke tusenvis av kroner og massevis av energi på. Mye frustrasjon resulterer i mye tekst. Hvis du ikke orket å lese alt, så les dette: HOLD DEG UNNA.
Her kan jeg meddele om elleville skyhøye priser, dårlig hjelp å få fra kundeservice og ELENDIG opplegg. Overfører man til ny strømleverandør skal de automatisk si opp det gamle. I dette tilfelle har dette ikke skjedd, og jeg har da betalt dobbelt opp med strøm til to strømleverandører samt nettleie. Kan melde om at bare nettleien hos NorgesEnergi er dyrere enn hva hele strømregningen + nettleien hos Gudbrandsdal Energi kommer på i løpet av en måned. Sendte også inn angreskjema som de «ikke har fått». IKKE BYTT TIL NORGESENERGI
Kan Finanstilsynet ta tak i NorgesEnergi?? Styr unna! griskere selskap har jeg ikke møtt. Norgesenergi er Svindlere! De bestilte produkter for meg uten mitt samtykke og nektet å betale tilbake når jeg fant ut av det siende ''Det er ditt ansvar å skjekke hva du betaler for'', selv om det kun står ''ANNET'' i fakturaen! NorgesEnergi trenger vi ikke her til lands