⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

God servive

Omtale av  Freddy M. T

Skulle bytte strømleverandør til en leietaker og fikk gjort jobben kjapt og effektivt.

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2021 15:30

Hei Freddy! Takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

NorgesEnergi bruker et råttent inkassofirma, Solvencia, som gir firmaet et svært dårlig rykte

Omtale av  Øyvind G

Konsulentene i NorgesEnergi har topp kompetanse og service. Beklageligvis bruker Dere Solvencia, spesielt v/***, som pengeinnkrevere. Disse er løgnere og bedragere som vasser over lik for å få inn ALLE salærer, stenger strømmen til uføre folk på vinteren, og lyver bl.a. til Forliksrådet for å få saken sin gjennom. Hadde det ikke vært for Solvencia ville jeg anbefalt N.E.til samtlige, men nå fraråder jeg ALLE å starte kundeforhold hos Dere. Det er ene og alene grunnet Deres samarbeid med disse i Solvencia som oppfører seg dårlig Det er trist at dette til slutt slår tilbake på Dere.

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2021 15:30

Hei Øyvind, For det første må jeg takke deg for hyggelig tilbakemelding rettet mot oss i NorgesEnergi, det setter vi pris på. Det er likevel beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med Solvencia. Solvencia er inkassoselskapet vi benytter oss av, og vi ønsker selvfølgelig at du skal oppleve god kundeservice i møte med dem. Dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med, håper jeg du har mulighet til å ta kontakt. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80, eventuelt send oss en e-post til [email protected]. Da ønsker vi gjerne at du gir litt nærmere informasjon, slik at vi har mulighet til å se nærmere på saken. Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Topp service

Omtale av  Erik W

NorgesEnergi har jeg hatt i mange år; har sjekket med andre selskaper men når alt kommer til alt så er min erfaring at jeg blir der jeg er med den avtalen jeg har; gul spot lavpris.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:37

Hei Erik W! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Oppsigelse med binding

Omtale av  Kent M

En overvåken kundeservice medarbeider hos dere ringte meg tidlig i mars og sa jeg hadde binding til 17 mars.Skulle da bytte levrandør .Fikk tekstmelding fra dere i går at jeg blir belastet med bruddgebyr på 500 kr og har 3 dager igjen plutselig nå av min binding.Villedene info.Ringte dere i dag og de 500 blir fjernet og det er jeg veldig fornøyd med.Men dere må oppgi riktig info til kunden.Dere er summ sumarium alt for 4 kantete og dere får ikke beholdt kundene dere om dere holder på sånn

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:37

Hei Kent M, Det er utrolig leit å høre at du fikk feil informasjon når du var i kontakt med oss. Slik skal det ikke være. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og beklager sterkt for ulempen det medførte. Det er flott at du tok kontakt med oss når du mottok tekstmeldingen slik at vi kunne finne en god løsning for deg. Mvh Kate, NorgesEnergi.

Nyttig (2)

Fikk forståelig svar på alt.

Omtale av  Beate

Ring å spør, så får du svaret ditt, når noe er uklart. De finner løsninger på dette.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:37

Hei Beate! Tusen takk for en så fin tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgsEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

De er dyre på strøm.

Omtale av  Mikkel

Pris på strømmen er alt for høy. Har 5 ganger ringt for å endre prisen uten å få svar. Ønsker man fornøyde kunder må man gjøre seg tilgjengelig. Stakkars de som jobber på kundesentret. Sjefen deres burde skamme seg.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:37

Hei Mikkel, Det er utrolig leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din og vi beklager for at det har vært vanskelig å få tak på oss! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i unormalt lang behandlingstid i alle våre kanaler. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send en epost til [email protected] så kan vi undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Dyrast och otrevligaste kundservice

Omtale av  Patricia P. V

Under två månader kostade det mig över 3000 nok för ström og nettleie. Jag bor alene, så det är totalt orimligt. Det är absurt dyrt. Sa opp og de ringer för att gi mig en ”bättre” deal men jag tacka nej 10 ggr tills personen blev sint o la på liten i örat på mig. Värsta jag opplevt noensin faktiskt.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:37

Hei Patricia P. V, Det er utrolig leit å høre at du er misfornøyd med strømavtalen din og det er svært beklagelig at du hadde en dårlig opplevelse når du var i kontakt med oss. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR