NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle bytte strømleverandør til en leietaker og fikk gjort jobben kjapt og effektivt.
Hei Freddy! Takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Konsulentene i NorgesEnergi har topp kompetanse og service. Beklageligvis bruker Dere Solvencia, spesielt v/***, som pengeinnkrevere. Disse er løgnere og bedragere som vasser over lik for å få inn ALLE salærer, stenger strømmen til uføre folk på vinteren, og lyver bl.a. til Forliksrådet for å få saken sin gjennom. Hadde det ikke vært for Solvencia ville jeg anbefalt N.E.til samtlige, men nå fraråder jeg ALLE å starte kundeforhold hos Dere. Det er ene og alene grunnet Deres samarbeid med disse i Solvencia som oppfører seg dårlig Det er trist at dette til slutt slår tilbake på Dere.
Hei Øyvind, For det første må jeg takke deg for hyggelig tilbakemelding rettet mot oss i NorgesEnergi, det setter vi pris på. Det er likevel beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med Solvencia. Solvencia er inkassoselskapet vi benytter oss av, og vi ønsker selvfølgelig at du skal oppleve god kundeservice i møte med dem. Dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med, håper jeg du har mulighet til å ta kontakt. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80, eventuelt send oss en e-post til [email protected]. Da ønsker vi gjerne at du gir litt nærmere informasjon, slik at vi har mulighet til å se nærmere på saken. Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
NorgesEnergi har jeg hatt i mange år; har sjekket med andre selskaper men når alt kommer til alt så er min erfaring at jeg blir der jeg er med den avtalen jeg har; gul spot lavpris.
Hei Erik W! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi
En overvåken kundeservice medarbeider hos dere ringte meg tidlig i mars og sa jeg hadde binding til 17 mars.Skulle da bytte levrandør .Fikk tekstmelding fra dere i går at jeg blir belastet med bruddgebyr på 500 kr og har 3 dager igjen plutselig nå av min binding.Villedene info.Ringte dere i dag og de 500 blir fjernet og det er jeg veldig fornøyd med.Men dere må oppgi riktig info til kunden.Dere er summ sumarium alt for 4 kantete og dere får ikke beholdt kundene dere om dere holder på sånn
Hei Kent M, Det er utrolig leit å høre at du fikk feil informasjon når du var i kontakt med oss. Slik skal det ikke være. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og beklager sterkt for ulempen det medførte. Det er flott at du tok kontakt med oss når du mottok tekstmeldingen slik at vi kunne finne en god løsning for deg. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Ring å spør, så får du svaret ditt, når noe er uklart. De finner løsninger på dette.
Hei Beate! Tusen takk for en så fin tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgsEnergi
Pris på strømmen er alt for høy. Har 5 ganger ringt for å endre prisen uten å få svar. Ønsker man fornøyde kunder må man gjøre seg tilgjengelig. Stakkars de som jobber på kundesentret. Sjefen deres burde skamme seg.
Hei Mikkel, Det er utrolig leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din og vi beklager for at det har vært vanskelig å få tak på oss! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i unormalt lang behandlingstid i alle våre kanaler. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send en epost til [email protected] så kan vi undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Mvh Kate, NorgesEnergi
Under två månader kostade det mig över 3000 nok för ström og nettleie. Jag bor alene, så det är totalt orimligt. Det är absurt dyrt. Sa opp og de ringer för att gi mig en ”bättre” deal men jag tacka nej 10 ggr tills personen blev sint o la på liten i örat på mig. Värsta jag opplevt noensin faktiskt.
Hei Patricia P. V, Det er utrolig leit å høre at du er misfornøyd med strømavtalen din og det er svært beklagelig at du hadde en dårlig opplevelse når du var i kontakt med oss. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi