NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Under två månader kostade det mig över 3000 nok för ström og nettleie. Jag bor alene, så det är totalt orimligt. Det är absurt dyrt. Sa opp og de ringer för att gi mig en ”bättre” deal men jag tacka nej 10 ggr tills personen blev sint o la på liten i örat på mig. Värsta jag opplevt noensin faktiskt.
Hei Patricia P. V, Det er utrolig leit å høre at du er misfornøyd med strømavtalen din og det er svært beklagelig at du hadde en dårlig opplevelse når du var i kontakt med oss. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Her fungerer alt, hyggelige og serviceinnstilte kundemottakere. Fornøyd med pris på strøm.
Hei Helge S! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi
Er veldig godt fornøyd med pris og service fra Norgesenergi
Hei Odd M. O! Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Har inngått ny avtale, fikk telefon fra NorgesEnergi om hvor dumt det var. Jeg hadde tidligere ikke fått den info jeg ba om fra NorgesEnergi valgte derfor å bytte. Dette likte ikke selger og ga skylden til GDPR.
Hei Haakon, Det er svært beklagelig å høre at du er blitt utsatt for en dårlig opplevelse med oss, slik skal det absolutt ikke være. Vi er veldig opptatte av at våre selgere alltid skal være høflige og hyggelige uavhengig om du ønsker å være kunde eller ikke. Gjerne ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh Kate, NorgesEnergi
Meget god hjelp på det jeg lurte på,og veldig hyggelig medarbeider hos dere.
Hei Geir G. N! Tusen takk for din tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du får god og hyggelig hjelp når du er i kontakt med oss :) Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg har alt allerede gitt vurderingen min, og den er om at dere er pålitelige.
Hei Thor O! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding :) Det er svært viktig for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din leverandør. Mvh Kate, NorgesEnergi
føler meg lurt, inngikk avtale om gul elkjøpspot og leste på bytt.no at denne avtale var rapportert tinn til forbrukerrådet , blir nok mest sannsynlig at jeg bytter leverandør, det er greit å være billig i begynnelsen for så å skru opp prisen etterpå
Hei Kjell A, Vi syns det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi