NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg bestilte en avtale fra et annet selskap Agva, ble noen dager etter oppringt av Norges Energi, og registrerte, trodde det var Agva jeg snakket med. Var på jobb og oppfattet ikke at det var et nytt selskap.. hvordan de fikk tilgang på mine opplysninger om å bytte leverandør, telefonnummer etc vet jeg ikke.
Fikk nesten sjokk da jeg fikk "velkomst-epost" fra dem uten å ha vært i kontakt med dem i det hele tatt. Det viser seg at en selger har lagt inn bestilling i mitt navn basert på et telefonnummer som ble gitt til dem for at de skulle kunne kontakte meg for å be om samtykke (noe de aldri gjorde). De svarer heller ikke på henvendelser. Unngå for enhver pris - forbrukerrådet neste stopp.
Disse folkene sender ut faktura etter forfallsdato, noen ganger ikke i heletatt. Har opplevd å få inkasso på betalte regninger! samt de pakker på deg ''fornybar energi osv '' avtaler uten ditt samtykke. De sier dem tar opp samtalene når man bestiller, jeg etterspurte å få høre at jeg samtykket til disse extra kostnader, fikk til svar at de ikke tok opp samtaler. I rest my case.
Jeg anbefaler ikke dette selskapet. Høy priser og mye tillegg på fakturaen.
Helt utrolig hvor påstålige Norges Energi er. De nekter for at vi har sendt inn flytte melding på strømmen. At nye eier av huset vi solgte ikke har opprettet ny strøm avtale, så derfor kan ikke vi ha sendt inn flyttemelding. Vi har fått bekreftelse både fra vår megler at hun sendte inn det skjemaet. Agder Energi sier at alt er i orden. Men Norges energi nekter fullstendig og tar ingen ansvar. Jeg advarer alle om å bruke Norges Energi om man skal selge huset sitt, ihvertfall. Bytt leverandør før dere skal selge. Nå har jeg selv byttet med vårt nye hus til en annen strømleverandør. Aldri mer Norges Energi igjen.!
Jeg har sendt mail om oppsigelse av strømabonnement, men de vil ikke kutte det på grunn av "personvernsreglene". Jeg har flyttet til ny leilighet og har dermed strøm som er feller for sameiet. Hva gjør jeg nå for å få kuttet strømabonnementet? Jeg har skrevet en skriftlig mail om oppsigelse, men det hjelper ikke...
De endrer fakturavulkårene og legger til masse ekstra kostnader uten samtykke. Ringte inn og fikk det fjernet.. 2 måneder etter. La de det på igjen. Fikk 9kr fast pris. Og 4 øre påslag. NÅ betaler jeg 56kr fastpris og påslag på hele 13,98!!! Uten Å si noe. Er du kunde? Følg med på faktura og bytt selskap. Utrolig useriøst selskap og en kundeservice som ikke kan jobben sin!