NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har sendt mail om oppsigelse av strømabonnement, men de vil ikke kutte det på grunn av "personvernsreglene". Jeg har flyttet til ny leilighet og har dermed strøm som er feller for sameiet. Hva gjør jeg nå for å få kuttet strømabonnementet? Jeg har skrevet en skriftlig mail om oppsigelse, men det hjelper ikke...
De endrer fakturavulkårene og legger til masse ekstra kostnader uten samtykke. Ringte inn og fikk det fjernet.. 2 måneder etter. La de det på igjen. Fikk 9kr fast pris. Og 4 øre påslag. NÅ betaler jeg 56kr fastpris og påslag på hele 13,98!!! Uten Å si noe. Er du kunde? Følg med på faktura og bytt selskap. Utrolig useriøst selskap og en kundeservice som ikke kan jobben sin!
Her må det være lovhjemmel for å oppløse et selskap som så åpenbart driver svindel. Hvordan disse får finansiering er et mysterium. TV-reklamer og stand hos Elkjøp? Helt utrolig. Mest useriøse selskapet jeg har vært i kontakt med, og kundebehandlerne er frekke! Legg ned.
Fikk Bruddavgift på avtale fra Elkjøp selv om de sa det ikke var bindende avtale. Dette er svindel fra begge selskapene. Aldri mere. Hold dere unna selskapet!!! Svindel
Byttet til Norgesenergi på Black friday. Fikk da vite at med den avtalen så var det 3 mnd bindingstid. Nå hevder de at det er ett års bindingstid... Hårreisende. Jeg har kjøpt meg ut av avtalen. Ikke er de billigst og ikke har de kundeservice.
Byttet da jeg kjøpte tlf. Strøm konto har fungert supert men lite informasjon om dagens strømpris. Man antar bare at de gir deg en god pris i forhold til andre leverandører men sjekker ikke. Betaler for vinter trygghet men betaler mer enn andre i strøm pris. Bruker 50% mindre strøm enn i de tre siste årene fordi jeg fyrer med ved men regningen er dobbel så høy.
La deg ikke lure av det som blir sagt på telefon. Opplevde at prisen var dobbelt så høy som det som ble tilbudt. Glad jeg sjekket opp i dette «gode» tilbudet. Oppleves som svindel! Styr unna!