NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Strømkonto funker ikke og forandrer sum hver eneste måned. (Står svart på hvitt at det skal være en fast sum hver eneste måned) Vintertrygghet var bare noe bullshit som i bunn og grunn betyr at du betaler 3 ganger så mye for strømmen. Bare for januar alene har jeg fått strømregning på hele 2000kr og jeg bor i en leilighet på under 70 kvadrat, hvor alt av strøm så og si alltid er avskrudd og etter å ha sjekket oversikten så bruker jeg plutselig mye, mye mer strøm når jeg ikke er hjemme eller når jeg sover, noe som er veldig merkelig da det eneste som står på er kjøleskap og fryser. Selv når jeg plusser sammen strømregninger fra de siste 4 månedene utenom januar, så blir det billigere enn det var i januar. Når jeg inngikk avtalen, så fikk jeg beskjed om at prisen skulle være 500kr mnd egentlig uansett, så ble det plutselig 800, nå 1000 utenom januar som var hele 2000kr. Sjekket med forbrukertilsynet og : "NorgesEnergi har flere avvik som ukjente eller skjulte kostnader og består av ugunstige vilkår eller betingelser. Strømavtalene er svært forbrukerfiendtlige og det er ofte helt umulig å finne ut hva du faktisk betaler for strømforbruket ditt. Forbrukerrådet fraråder på det sterkeste avtaler av denne typen" Fikk også opp 34 andre aktører som leverer strøm til 3000kr billigere i året og over 300kr billigere i måneden, så NorgesEnergi bedriver nærmest svindel slik de holder på. Jeg kommer til å avslutte mitt kundeforhold hos disse pengegriske folka og heller bli kunde hos ett selskap som har mye bedre og billigere priser, samt bedre kundeservice som faktisk gjør jobben sin som man betaler ekstra for. Så enten betaler jeg strømmen til alt av naboer som har sine egne strømbokser, eller så er det noe ekstremt feil her, for det kan umulig stemme at man skal betale 2000kr for 1mnd med strøm hvor man nesten ikke har brukt strøm engang, når alle andre måneder ikke har vært i nærheten engang.
Hei Simen, Strømkonto gir deg muligheten til å fordele strømutgiftene jevnt utover året. Hver måned mottar du en faktura med et anbefalt beløp og et minstebeløp. Når vi regner ut ditt anbefalte månedsbeløp tar vi utgangspunkt i din forventede årlige strømkostnad og deler den på 12. Du betaler en lik sum hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeren. Ditt anbefalte beløp kan derimot endres dersom vi mottar informasjon som tilsier at det vil bli en endring i strømforbruket ditt. Dette gjør for for at du skal ha best mulig balanse på konto. Vintertrygghet er et valgfritt fordelsprodukt vi tilbyr. Med Vintertrygghet vil du få tilsendt tilbud av våre strømeksperter før prisene i markedet begynner å stige. Du får da muligheten til å sikre prisen din ved å inngå en fastpris for korte perioder av gangen. Med fastpris kan det slå begge veier, vi kan ikke garantere noe når tilbudet går ut måneder i forkant. Derfor tilbyr vi alltid fastpris for kun to måneder av gangen. Hensikten er selvfølgelig at dette skal være lønnsomt for våre kunder, noe det ofte er. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med oss slik at vi kan se på strømavtalen du har hos oss i dag. Dersom du ikke ønsker Strømkonto og eventuelt Vintertrygghet, er dette produkter vi enkelt kan fjerne fra avtalen din. Du kan kontakte oss per tlf 38 10 00 80, eventuelt e-post [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Veldig god kundeservice på telefonen. Faktura kan bli mer oversiktlig med estimert forbruk pr år påskrevet. Hjemmesiden er ofte noe treg.
Hei Tone! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du opplever i kontakt med vårt kundesenter! Vi takker også for tilbakemelding, og tar selvfølgelig dette videre. Mvh Nina, NorgesEnergi
De prakker på deg produktet Norgespakken uten at du får info - koster deg kr. 71,- pr. mnd.
Hei Odd, Man skal alltid få informasjon om fordelsprodukt og vilkår for produktet før dette registreres i strømavtalen. Alle våre fordelsprodukter er valgfrie og uten binding. Kontakt oss derfor gjerne dersom du er usikker på hvorfor du eventuelt har fått med dette produktet i din strømavtale hos oss. Mvh Nina, NorgesEnergi
Har ikke vært kunde så lenge, men jeg tror Norges Energi er bra på pris.
Hei Solfrid! Vi håper du blir fornøyd med din strømavtale hos oss, dersom det er noe du lurer på er du hjertelig velkommen til å ta kontakt. Vi har åpent mandag-fredag 08-16 og kan nås på tlf 38 10 00 80. Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Bruker dem lenge og er ganske fornøyd. Billig og enkelt.
Hei Tomasz! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Har alltid fått den avtalen jeg er lovt. Regningene er aldri noen overraskelse, samme hver mnd. Hyggelig kundeservice.
Hei Wenche, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss, det er viktig for oss! Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Setter pris på god kontakt med mennesker som hjelper! Kontakt med mennesker er bra, det liker jeg.
Hei Bjørg, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakmelding, det setter vi stor pris på! Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fin dag, Mvh Nina, NorgesEnergi