NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mulig de klarer å levere på en helt standard avtale, men med en gang man har et behov som ikke er helt A4, så blir det bare krøll. Elendig kundeservice, inkompetente svar, ingen vilje til å ordne opp og helt vill på å sende krav og renter, enda det er de som har gjort feil. Hvor mye energi skal man måtte bruke for å komme seg unna dette selskapet?
Skulle bytte selskap fra Norgesenergi og fikk telefon fra Norgesenergi noen dager etter byttet. Greit nok. Men selgeren løy om vilkårene til det nye selskapet og mente at Norgesenergi sine negative tilbakemeldinger på nett bare var ubegrunnet. Styr unna.
Har hatt dem i så kort tid enda men følger godt med i pris også i andre selskap. Vist prisen bli billigere i forresten Trønderkraft da bli det skiftet med en gang eller også i andre selskap
Holder ikke hva de lover. Dårlig kundebehandling. Opplevde å ikke bli trodd av kundesenteret
Når jeg inngikk avtale med elkjøp om 500 kroner i avslag fikk jeg beskjed om at det var 6 mnd oppsigelse fra selgeren. Jeg vet jeg burde sjekket vilkårene, men jeg stolte naturligvis (dum som jeg var) på opplysninger fra selgeren i butikken. Når jeg da endelig sa opp denne forferdelige strømavtalen, som har vært alt for dyr, etter 6 mnd, fikk jeg et bruddgebyr på 500 kroner. For det første fikk jeg beskjed om at det var 6 mnd oppsigelse, noe som tydeligvis var 9 mnd, og bruddgebyret var på 500 kroner uavhenigig av hvor lenge man faktisk hadde vært kunde. Den var altså overhodet ikke justert for det faktum at jeg allerede hadde vært kunde i 2/3 av tiden. Når jeg prøvde å forklare situasjonen til kundeservice kunne de ikke bry seg mindre om hva slag informasjon jeg hadde fått fra Elkjøp, som jo er deres kunderepresentant. Jeg fikk heller ikke heved gebyret eller noen annen form for løsning. Kommer aldri til å bruke Norges Energi noen sinne igjen, og fraråder alle fra å benytte seg av det. Elendig på alle måter; pris, kundeservice osv. osv.
Ble tilbudt en innkjøpsprisavtale som jeg takket ja til. Viste seg at de hadde lagt på masse ekstra tilleggstjenester - uten at jeg var informert om/takket ja til dette. Selgerene er svært pågående, og det ser ut som at de kun opplyser om det som er gunstig med avtalen, men unngår det som står i liten skrift.
En selger på Elkjøp løy og sa jeg skulle få rabatt, mens han i virkeligheten byttet min strømleverandør. Det ble masse styr for å bytte tilbake med kreditnotaer etc. Siden har ikke NorgesEnergi gitt seg. De spør om bestillingen min og når den skal settes i kraft selv om jeg har sagt fra at jeg bestilte aldri. Senest nå et halvt år etterpå ringe de om det samme og nå har de jaggu sagt opp strømavtalen min med både Hafslund og min strømleverandør!