NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble tilbudt en innkjøpsprisavtale som jeg takket ja til. Viste seg at de hadde lagt på masse ekstra tilleggstjenester - uten at jeg var informert om/takket ja til dette. Selgerene er svært pågående, og det ser ut som at de kun opplyser om det som er gunstig med avtalen, men unngår det som står i liten skrift.
En selger på Elkjøp løy og sa jeg skulle få rabatt, mens han i virkeligheten byttet min strømleverandør. Det ble masse styr for å bytte tilbake med kreditnotaer etc. Siden har ikke NorgesEnergi gitt seg. De spør om bestillingen min og når den skal settes i kraft selv om jeg har sagt fra at jeg bestilte aldri. Senest nå et halvt år etterpå ringe de om det samme og nå har de jaggu sagt opp strømavtalen min med både Hafslund og min strømleverandør!
Påstår at jeg ikke har avlest måler i de siste fem år. Ny måler kom inn og fikk en strømregning som viste et forbruk som lå på 246% over tidligere forbruk....
Spekulerer i underfakturering (og å ikke sende fakturaer i det hele tatt) for at du skal bygge opp en høy gjeld, før de avslutter abonnementet og krever inn. Pass på!
Inngikk abonnement via Elkjøp. Det var skjulte avgifter og betingelser som avvek fra det jeg ble forespeilet. Likevel fikk jeg ikke avsluttet abonnement uten å betale gebyr. Svært vanskelig å komme i kontakt med kundeservice.
Sammen som andre kunder har fått regninger 2 ganger i måneden, jeg flytter til en an selskap i Juli så brukte strøm fra den selskap hele August, da begynte telefon fra de og tilby meg en god avtale, vel så havne i fella, fikk regninger fra den ny selskap i september kr 500, så kom sluttregninger fra Norges på kr 1350 i september og nå fikk jeg en ny regninger fra de på kr 1460 og da skal ha de betalt for nettleie for August på over kr 1000, og i august jeg var kunde i et annet selskap, nå har jeg fått nok av de, de er tyver med slips og koffert. STYR UNNA DETTE SELSKAPET. NÅ FLYTTER JEG
Jeg hadde Norgesenergi med rabatt via jobben. Likevel var det langt ifra det billigste på markedet. Heller i øvre prissjiktet. Da jeg byttet til Fjordkraft, tok det ikke mer enn 1 dag før de begynte å ringe.... Siden har ikke telefonen stått stille. Jeg har opplyst at de skal slette ALL info om meg inkl. telefonnr. både via mail og telefon. Men de ringer fortsatt. Har gitt mitt gamle nummer (som er registrert hos norgesenergi) til 12 åringen. Likevel presterer de å ringe nesten daglig. I dag ble det levert en politiannmeldelse for telefontrakasering. Har en liste på flere navn (kundebehandlere) og opptak av samtaler som er vedlagt anmeldelsen. Håper det nå tar slutt. STYR UNNA