NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
raskt å finne ut hva man skal velge da det har få avtaleforslag. ikke en masse forvirrende avtaler som det tar lang tid å sette seg inn i
Hei Bjørn, Vi har hatt omfattende oppdatering av våre strømavtaler og tilbyr nå få avtaler slik at man skal enkelt kunne få oversikt over de ulike avtaler vi tilbyr. Det er flott å høre at du er fornøyd med endringen! Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Både priser, forutsigbarhet og kundebehandling er strålende. Egenerfaring gjennom ti år gjør at jeg kan anbefale NorgesEnergi på det beste.
Hei Alf, Tusen takk for svært hyggelig tilbakemelding, og takk for at du fortsetter å velge NorgesEnergi som din strømleverandør! Ønsker deg en god dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Vi er svært fornøyd med vår spotpris avtale fra Norgesenergi. Ett veldig ryddig, økonomibesbarende og ordentlig selskap som har svært gode avtaler! Skulle jeg kunne ønske meg noe mer måtte det være at selskapet også kunne tilby fastprisavtale over lengre perioder enn to måneder. Men vi er alt i alt svært fornøyde!! 😊
Hei Renate! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Strømmarkedet kan være svært usikkert, derfor tilbyr vi ikke fastprisavtaler i lengre perioder, men vi takker for ditt innspill! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med, mvh Nina - NorgesEnergi
Ikke som fryktet og ventet men vært sparsom med strøm
Hei Stein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi. Dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Du kan kontakte kundesenteret per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Strømprisen er som hos alle andre leverandører. Ble vervet av en venn og skulle få 500 kr fradrag på neste faktura. Trengte kun å være kunde en måned for rabatten, så tenkte det var verdt et forsøk. Etter at avtalen ble aktiv har jeg blitt oppringt 2-3 ganger hver eneste dag fra et nytt ukjent nummer. Hver gang har det vært NorgesEnergi som har ringt. Beklager, men hvis det skal være så mye mas fra dere ETTER at man blir kunde hos dere, så blir det dessverre nei takk fra meg. Byttet tilbake til Tibber etter en uke, og svært fornøyd med det valget.
Hei, Det er beklagelig å høre at du byttet leverandør som følge av uønskede opprininger. Nye kunder vil gjerne motta en telefon med informasjon om ulike tilbud man kan få som kunde hos NorgesEnergi, men man skal selvfølgelig ikke bli oppringt mer enn dette. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt saken videre. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Fikk bestilt raskt og enkelt. Veldig hyggelig service og under en time fra anrop til strøm i huset.
Hei Håvard, Takk for hyggelig tilbakemelding, og takk for at du har valgt NorgesEnergi som din strømleverandør! Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Grei og stabil leverandør, spotprisavtale til innkjøpspris viser seg etter gjentatte kontroller oppmot andre selskaper å være en ok avtale.
Hei Christine, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi