NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Strømprisen er som hos alle andre leverandører. Ble vervet av en venn og skulle få 500 kr fradrag på neste faktura. Trengte kun å være kunde en måned for rabatten, så tenkte det var verdt et forsøk. Etter at avtalen ble aktiv har jeg blitt oppringt 2-3 ganger hver eneste dag fra et nytt ukjent nummer. Hver gang har det vært NorgesEnergi som har ringt. Beklager, men hvis det skal være så mye mas fra dere ETTER at man blir kunde hos dere, så blir det dessverre nei takk fra meg. Byttet tilbake til Tibber etter en uke, og svært fornøyd med det valget.
Hei, Det er beklagelig å høre at du byttet leverandør som følge av uønskede opprininger. Nye kunder vil gjerne motta en telefon med informasjon om ulike tilbud man kan få som kunde hos NorgesEnergi, men man skal selvfølgelig ikke bli oppringt mer enn dette. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt saken videre. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Fikk bestilt raskt og enkelt. Veldig hyggelig service og under en time fra anrop til strøm i huset.
Hei Håvard, Takk for hyggelig tilbakemelding, og takk for at du har valgt NorgesEnergi som din strømleverandør! Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Grei og stabil leverandør, spotprisavtale til innkjøpspris viser seg etter gjentatte kontroller oppmot andre selskaper å være en ok avtale.
Hei Christine, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg er kjempe førnøyd med Norges energi. Har ikke vert borti et bedre kundesrvice en det dem har. Har hver gang jeg har ring fått svar på akkurat det jeg spurte om, ikke noe snakk frem og tilbake om ting jeg ikke har spurt om. Har ingen ting jeg kommer på som dem kan bli bedre på. Er bar 100% fornød. Det beste strøm selskapet jeg har brukt og anbefaler det til alle i min familie og venner.
Hei Stein, Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Har grei daglig oversikt. Ser forbruk og timepris. Ser månedsforbruk og forventet årsresultat.
Hei Harry! Så flott å høre at du er fornøyd oversikten over strømavtalen din hos ossm skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Du kan nå vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
De har prisfrys men syntes den er for høy i forhold til hva de etter som jeg har forstått i forhold til hva de selv betaler for strømmen de selger.Følger med fordi jeg bruker prisfrys selv,men det er litt tidlig å se om det lønner seg de neste to måneder.Har hatt god pris de forrige to måneder,så jeg er spent på hvordan prisene blir etter hvert.Det var et stort hopp fra de to forrige måneder i forhold til de to neste måneder,(september/oktober).Håper det bedrer seg til tross for strømstøtte da jeg har uførepensjon/minstepensjon.Ellers er det bra at de har prisfrys selv om det er en gambling.De kunne godt hatt en gunstig fastpris men de fleste selskaper har etter det jeg har skjønt gått bort ifra den ordningen.NorgesEnergi har heldigvis kun ett fast pålegg og det er veldig bra.
Hei Odd A, Prissikring gir deg mulighet til å binde strømprisen i utsatte perioder hvor strømprisen ofte øker. Ettersom at tilbudet sendes ut i forkant av fastprisperioden vil vi aldri kunne garantere at prisen vil være lønnsom, men prisen skal være gunsig ifht våre prognoser. Dette er bakgrunnen for hvorfor fastprisen kun tilbys i 2 måneder. Den senere tiden har strømprisene økt betydelig, og derfor er fastprisen for september/oktober også høyere enn normalt. Mange av våre kunder synes likevel det er godt å ha en forutsigbar pris i perioden. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Styr unna Norgesenergi og ihvertfall strømkonto. Dette selskapet driver ren svindel, lurer folk og ringer å maser i hytt og pine. Da vi bytta strømleverandør fikk vi full strømregning selvom ny strømleverandør tok over midt i måneden, noe som er totalt uakseptabelt og opptjente bonustimer som vi skulle få trekt i fra på August faktura som det så fint står har vi ikke sett snurten av, dette var før vi sa opp strømavtalen. Aldri mer Norgesenergi. Makan til Svindlerbande skal man lete lenge etter.
Hei Anders, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør - det ønsker vi selvsagt ikke. Ved bytte av leverandør vil din avtale opphøre så snart avtale hos ny leverandør er aktiv, og du vil da ikke faktureres for samme periode. Dersom du er usikker på fakturagrunnlaget må du derfor gjerne kontakte vårt kundesenter så vil vi ta en gjennomgang av faktura samt opphørsdato. Når det gjelder Bonustimen er dette vårt lojalitetsprogram. Opptjente bonustimer vil trekkes fra augustfaktura påfølgende år. Kunder som nå har fått fratrekk for bonustimer har dermed spart disse bonustimene i år 2021. Bonustimer fra 2022 vil trekkes fra augustfaktura år 2023. Når man bytter leverandør går dessverre disse opptjente timene tapt. Du kan lese mer om vilkår for bonustimen her: https://norgesenergi.no/innhold/vilkar-bonustimen/ Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi