NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Eg vil helst ikke bytte leverandør med mindre eg får en meget go pris
Hei, Lindy! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med oss. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret vårt :) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Ble lovet gode priser av selger, dette fungerte godt i et års tid.. Tillegg for alt mulig rart dukket opp, og på sommerhalvåret var prisen for alle tillegg like høy som selve strømforbruket. Velger da å bytte etter å ha irritert meg over dette lenge. Da kommer det et bruddgebyr fra norgesenergi på 3000 kr! For denne gjengen har nemlig 12 måneders oppsigelsestid. Styr unna!
Hei Sjur, Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse, og jeg beklager dersom du føler du har mottatt utilstrekkelig informasjon. Basert på hva du skriver antar jeg at dette gjelder en bedriftavtale, ta derfor gjerne kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Jeg har kun positive erfaringer med Norges Energi.
Hei, Thor! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Det er vanskelig å forstå fakturaene Støtteordningen fra myndighetene er nesten borte fra i sommer
Hei, Arild! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi ønsker at du tar kontakt med kundesenteret slik at vi får hjelpet deg med fakturaforklaring, det er ikke alltid så lett! Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Great in almost everything! Great customer service, great application.
Hi, Endrit! We would like to thank you for your feedback :) We think it is nice that you are satisfied with the services we offer. If there should be anything, just contact our customer center :) Sincerely, Anders - NorgesEnergi
Var veldig godt fornøyd før tillegg på 3,9 øre. Derfor ser jeg nå etter ny strømleverandør
Hei, Trygve! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Jeg har en avtalehistorikk med NorgesEnergi på fast kostnad på 49 kr/måned + spotpris. De maste på meg om tillegstjenester som 100% fornybar energi osv. Jeg ringte dem for å avbestille dette opplegget, men det har de ikke gjort. Enten så betaler de meg tilbake, eller så bytter jeg strømleverandør. Jeg stoler ikke på NorgesEnergi lenger.
Hei, Emil! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi ønsker at du tar kontakt med kundesenteret slik at vi får sett på saken din. Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi