NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er vanskelig å forstå fakturaene Støtteordningen fra myndighetene er nesten borte fra i sommer
Hei, Arild! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi ønsker at du tar kontakt med kundesenteret slik at vi får hjelpet deg med fakturaforklaring, det er ikke alltid så lett! Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Great in almost everything! Great customer service, great application.
Hi, Endrit! We would like to thank you for your feedback :) We think it is nice that you are satisfied with the services we offer. If there should be anything, just contact our customer center :) Sincerely, Anders - NorgesEnergi
Var veldig godt fornøyd før tillegg på 3,9 øre. Derfor ser jeg nå etter ny strømleverandør
Hei, Trygve! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Jeg har en avtalehistorikk med NorgesEnergi på fast kostnad på 49 kr/måned + spotpris. De maste på meg om tillegstjenester som 100% fornybar energi osv. Jeg ringte dem for å avbestille dette opplegget, men det har de ikke gjort. Enten så betaler de meg tilbake, eller så bytter jeg strømleverandør. Jeg stoler ikke på NorgesEnergi lenger.
Hei, Emil! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi ønsker at du tar kontakt med kundesenteret slik at vi får sett på saken din. Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Veldig dyktige på å forklarer hvorfor strømmen er så dyr..virker bare useriøst
Hei, Øyvind! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi ønsker at du tar kontakt med kundesenteret hvis du trenger hjelp eller forklaringer på noe. Strømprisen bestemmes av markedet, og vi leverer strøm til spotpris hos oss. Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Jeg er fornøyd med min strømleverandør. Greit å få alt på en regning
Hei, May! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Prisen går opp etter 2-3 mnd uten en Mail eller beskjed fra leverandøren. Dette syns jeg er dårlig
Hei, Peter! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi ønsker at du tar kontakt med kundesenteret for å finne ut av hva som har skjedd her. Vi er pliktige til å varsle om alle evt. endringer i pris på avtale. Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi