NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg valgte å bytte over til en annen leverandør. Siden det har jeg blitt nedringt av NorgesEnergi for å få meg tilbake. Da jeg tok telefonen ble jeg møtt med en ivrig selger på andre siden. Jeg fortalte at jeg har hatt dårlig erfaring med norgesenergi med tanke på både faktura og kundeservice og har valgt å bytte. De tilbudte meg så to mnd gratis strøm på en krass måte, men da jeg takket pent nei og sa jeg blir hos den andre leverandøren enn så lenge fikk jeg en krass kommentar i retur med «du kan ikke ringe oss om 6 mnd og be om to mnd gratis strøm, sånn fungerer det ikke», men det var jo ikke det jeg ba om heller. Deretter sa jeg pent at jeg holder meg til det jeg har nå, så sa han sint «da gjør du det!» og la på. Jeg har som nevnt hatt dårlig erfaring med selskapet tidligere, men dette toppet kaka. Når man ringer for å få en kunde tilbake kan det i det minste være hyggelig slik at man kanskje ønsker å bytte tilbake ved senere anledning. Skjønte etter denne samtalen at det definitivt var lurt å bytte strømselskap. Kommer aldri til å bytte tilbake, det er hvertfall sikkert!
Hei Andrea! Først og fremst er det leit og svært beklagelig å høre at du har hatt denne opplevelsen med NorgesEnergi! Vi skal alltid opptre på en høflig måte uavhengig av hva samtalen dreier seg om. Jeg håper du har anledning til å kontakte oss og gi oss litt nærmere informasjon om saken, da vi ønsker å ta din klage videre. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Har hatt Norges Energi over en lengre periode. Etter å ha forsøkt å komme meg ut av bindingstiden over telefon fikk jeg god hjelp, men ingenting skriftlig. I ettertid viser det seg at oppsigelse og avtale gjort på telefon ikke har blitt notert hos Norges Energi og derfor ikke er gjeldende. Få derfor avtaler med denne gjengen skriftlig for å unngå misforståelser. Passe misfornøyd når jeg nå fant ut av dette.
Hei Andreas! Dersom man har en avtale med bindingstid hos oss, skal vi ha et avtaledokument som viser til avtaleinngåelsen. Systemet vårt loggfører våre henvendelser med kundene våre, og jeg er derfor dessverre usikker på hva som kan ha skjedd her. Håper du tar kontakt med oss, dersom du ønsker at vi undersøker dette på ny. Du kan kontakte oss på tlf: 38 10 00 80, eventuelt kontakte oss per e-post til [email protected], henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Veldig fornøyd. Hatt Norges energi i mange år. Ingen problemer. Ryddig og oversiktlig.
Hei Strand! Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen hyggelig kommentar! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd som kunde hos oss! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kjenner meg ikke igjen i alle klagene her. Jeg har aldri hatt billigere strøm. Enkel og oversiktlig faktura. Og det jeg har ønsket å endre på har blitt endret uten problemer.
Hei Alexander! Takk for at du tok deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på :) Ønsker deg en kjempe fin dag og god sommer! Hilsen alle oss i NorgesEnergi
Norgesenergi har ringt meg tre ganger nå for å forsøke seg på mersalg (forsikring i forhold til arbeidsledighet, garantert makspris på strøm og lignende) etter at jeg valgte dem som leverandør av strøm. Jeg angrer på at jeg bytter leverandør. Jeg visste ikke at jeg skulle bli nedringt av telefonselgere.
Hei Kjetil! Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi etter bytte til oss. Vi setter stor pris på at kunder velger oss som sin strømleverandør, og ønsker selvfølgelig da også at man skal bli fornøyd! Her forstår jeg at du har blitt kontaktet av oss for informasjon om ulike fordelsprodukter man har krav på som kunde hos oss. Det skal allikevel ikke være slik at vi ringer flere ganger, og det beklager jeg! Dersom du ønsker at vi fjerner telefonnummeret ditt fra vår liste, er det bare å gi beskjed til vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected] Mvh Nina, NorgesEnergi
Selger på døra påsto at de var billigst i markedet. Etter at man hadde signert avtale og oppdaget at dette var feilinformasjon nektet Norges Energi å ta ansvaret for feilinformaskoen. Byttet tilbake, men endte med gebyr på 500kr fra NE
Hei Erik! Selger skal selvfølgelig alltid gi tilstrekkelig informasjon om avtalen som blir signert. Man skal også motta skriftlig informasjon om avtalen og vilkår. Vi setter derfor pris på at du gir oss tilbakemelding på dette. Kontakt oss gjerne, dersom du ønsker at vi skal se på dette på ny. Du kan kontakte oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg har vært i kontakt med NorgesEnergi 5 ganger angående dobbelfakturering. Hver gang sier de at jeg ikke skal betale, med mindre de ringer tilbake, så kan jeg bare overse faktura. Nå må jeg ringe inn for 6. Gang.... Useriøst I tillegg maser de om masse ekstraprodukter som skal gi billigere strøm, mot at jeg betaler et fast månedsbeløp. Smart om man betaler minst 1000kr i strøm uten nettleia.
Hei Joakim! Beklager, dette forstår jeg er svært frustrerende og det skal selvfølgelig ikke skje. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss på ny, slik at vi kan se nærmere på saken og finne en løsning på hvorfor dette skjer. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi