NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Pålitelig leveranse, god pris (spotavtale) og oversiktlig faktura.
Hei Olav W! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Hilsen Anna, NorgesEnergi.
Greie til å orientere om de forskjellige avtalene, men kunne fått 5 stjerner om alle epostene mine hadde blitt besvart. Ellers har bedriften mange slags tilleggsavtaler som er helt msningsløse å krysse av på
Hei Jens! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss - det setter vi stor pris på. Vi har dessverre unormal lang svartid per epost nå grunnet på grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømpriser. Ha en fin dag! Hilsen Anna, NorgesEnergi.
De lovte meg 500 i avslag dersom jeg fortsatte med dem etter jeg hadde flyttet. Jeg fortalte dem når jeg skulle flytte og de sa at jeg da skulle få 500 kr avslag. Etter 1 måned flyttet jeg og fikk da til svar fra dem at jeg ikke kunne få det avslaget siden de hadde sluttet med det tilbudet siden det ikke lønte seg. De klarte, selv etter å ha ringt dem 8 ganger og forklart at jeg hadde flyttet, gi meg faktura på 2 leiligheter samtidig. 1 av dem på en leilighet som jeg ikke bor i. De sa at jeg selv måtte ordne opp i å få tilbakebetalt for fakturaene, for de kunne ikke det. Og som en liten cherry on top så sa de at jeg kun hadde vært i kontakt med dem 1 gang tidligere. Var jo omtrent som å kalle meg en løgner da. Måtte sende dem en epost med bevis på at jeg hadde ringt dem 8 ganger. Og har ennå ikke fått svar etter 10 dager. Billig - ja. Drit dårlig service - 100%
Hei Tina! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi
Trodde strømforsikring og prissikring var inkludert i gul spot men det kostet kr 98 pr mnd.
Hei, Strømforsikring og Prissikring er to av fordelsproduktene vi tilbyr. Strømforsikring dekker inntil 4 fakturaer dersom du/samboer/ektefelle blir permittert/sykemeldt/arbeidsledig. Prissikring gir deg mulighet til å binde strømprisen i vinterhalvåret for å unngå høye strømpriser. Disse koster 49,- kr/mnd per stykk og er valgfrie og uten binding. Det skal alltid informeres om pris samt vilkår for produktene ved registrering, og prisen står også alltid oppgitt på faktura. Skulle du ha spørsmål vedrørende produktene må du gjerne kontakte oss per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Ble oppringt av selger som lovet masse, blant annet matpris på 99øre kWh første måned. Det gikk to dager før jeg så at min pris på mine sider var 148,99,- øre pr kWh. Selgeren sa at samtalen vår ble tatt opp og at jeg skulle få en epost med all info og lovnader som han ga. Jeg mottok aldri noe epost fra NorgesEnergi. Fjordkraft lå på mellom 50-80 øre billigere så jeg har sendt inn info for å få prismatch. Jeg har ikke fått svar på dette… Jeg byttet over til annet selskap så fort jeg sjekket hva jeg betalte. Mye dyrere enn det jeg byttet fra…
Hei Jonas! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Linn, NorgesEnergi
Bra: God veiledning og kundeservice ved kontakt. Har fått tilbud om spottpris og er godt fornøyd med det. Kan bli bedre på: Mener at de burde kontaktet meg selv om den beste avtalen de har, da jeg har brukt avtalen som de har med min fagforening som ikke er den beste. Håper de endrer denne avtalen.
Hei Met! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss, det er svært viktig for oss og vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en flott dag :) Mvh Linn, NorgesEnergi
Jeg har prøvd å få svar på mine spørsmål hos kundeservice. Etter to uker uten svar å få, bytter jeg til spotpris hos konkurrenten som er best i test hos Forbrukerrådet.
Hei H.H! Vi opplever for tiden stor pågang i alle våre kanaler, dessverre resulterer dette i lengre behandlingstid enn ønskelig. Vi beklager derfor ventetiden, samt at du ikke fikk svar på det du lurte på. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen, så vil vi hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Linn, NorgesEnergi