NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av selger som lovet masse, blant annet matpris på 99øre kWh første måned. Det gikk to dager før jeg så at min pris på mine sider var 148,99,- øre pr kWh. Selgeren sa at samtalen vår ble tatt opp og at jeg skulle få en epost med all info og lovnader som han ga. Jeg mottok aldri noe epost fra NorgesEnergi. Fjordkraft lå på mellom 50-80 øre billigere så jeg har sendt inn info for å få prismatch. Jeg har ikke fått svar på dette… Jeg byttet over til annet selskap så fort jeg sjekket hva jeg betalte. Mye dyrere enn det jeg byttet fra…
Hei Jonas! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Linn, NorgesEnergi
Bra: God veiledning og kundeservice ved kontakt. Har fått tilbud om spottpris og er godt fornøyd med det. Kan bli bedre på: Mener at de burde kontaktet meg selv om den beste avtalen de har, da jeg har brukt avtalen som de har med min fagforening som ikke er den beste. Håper de endrer denne avtalen.
Hei Met! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss, det er svært viktig for oss og vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en flott dag :) Mvh Linn, NorgesEnergi
Jeg har prøvd å få svar på mine spørsmål hos kundeservice. Etter to uker uten svar å få, bytter jeg til spotpris hos konkurrenten som er best i test hos Forbrukerrådet.
Hei H.H! Vi opplever for tiden stor pågang i alle våre kanaler, dessverre resulterer dette i lengre behandlingstid enn ønskelig. Vi beklager derfor ventetiden, samt at du ikke fikk svar på det du lurte på. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen, så vil vi hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Linn, NorgesEnergi
NorgesEnergi er en av de billigste og har en veldig grei "min side"-funksjon som er oversiktlig og gjør det lett og følge med på forbruk/kostnad.
Hei Øivind! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar, det setter vi virkelig stor pris på! Ønsker deg en riktig fin dag :) Mvh Linn, NorgesEnergi
Veldig raske svar og løsninger på mine spørsmål .Følte jeg fikk det jeg ba om .Hyggelig operatør
Hei Leif W.Ø! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med behandlingstiden, og kundeservicen du møter i kontakt med vårt kundesenter! Ønsker deg en fin dag :) Mvh Linn, NorgesEnergi
Med norgesenergi får jeg jeg det forventer, og er førnøyd med avtalen.
Hei Roy! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss, det er svært viktig for oss og vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Linn, NorgesEnergi
Man blir servert rene løgner fra både selger og senere kundebehandlere. De sier én pris og gir en annen. De lover å sende dokumentasjon, men gjør det ikke. Det er ren svindel, innpakket i et navn som gjør at de høres legitime ut. Trodde svindlingen jeg opplevde var et engangstilfelle, men ser av strømgruppe på Facebook at det er MANGE med samme erfaring. Disse skulle ikke hatt lov å drive firma!