NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde lenge. Så ble jeg anbefalt å prøve ut prismatch og var da veldig fornøyd med å ha Norges energi. Jeg var så fornøyd at jeg anbefalte de videre. Ettersom fler har begynt å benytte seg av prismatcher endret de nå vilkårene som gjør at kundene får enda mindre valgmuligheter. Kommer til å bytte strømselskap kun på grunn av dette. I tillegg legger de bare på tilleggsprodukter, har vært i kontakt med de som sier at det er rart at det har blitt lagt på, har fått det endret - men hadde skrevet gjentatte ganger at det ikke skulle være tilleggsprodukter, likevel klarer de å legge det på. Jeg forstår ikke hvordan det kan være mulig! Vi som kunder opplever at det er kaos hos Norges energi, fakturaene er ikke riktig, og nå har de begynt å sende ut strømfakturaen uten nettleia for flere av oss, noe som betyr at ved neste faktura vil jeg få to nettleier og strøm. Jeg er kjent med at jeg ikke er den eneste. Jeg har vært i kontakt med Norges energi flere ganger på grunn av dette. Jeg kan dessverre ikke anbefale Norges Energi videre lenger!
Hei Lise! Det stemmer at vi nylig har oppdatert våre vilkår for Prismatch, og det er beklagelig å høre at du nå ikke er fornøyd med vårt prismatch-tilbud. Som følge av endringen matcher vi dessverre ikke avtaler med negativt påslag. NorgesEnergi ønsker ikke å bidra til at lokkeprisavtaler skal bli standarden i bransjen og derfor vil vi ikke prismatche mot denne type avtaler. Lokkeprisavtalene øker også kraftig i pris over tid, og gir et falskt bilde av avtalens gunstighet. Vi har derfor valgt å ikke tilby prismatch ved denne type avtaler. Prismatch kan derimot benyttes mot vanlige spotpris og variable strømavtaler som ikke inneholder bindingstid. Våre fordelsprodukter skal alltid informeres om samt godkjennes ved registrering. Dersom du er usikker på hvordan dine fordelsprodukter har blitt registrert hos oss håper jeg du har mulighet til å ta kontakt med oss igjen, så skal vi selvfølgelig undersøke dette videre. Vi har i sommer hatt et omfattende systembytte, dette har dessverre bydd på noen utfordringer mtp fakturering, og vi beklager at du har opplevd problemer med faktura hos oss i denne perioden. Vi tror og håper derimot at systembytte vil gange våre kunder og at alt er i orden ila kort tid. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, kundesenteret har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Skal sjekke fakturaen - får svar «ukjent bruker»! Kunde i mange år!
Hei Kjell, Jeg beklager dersom du har hatt vansker med å få tak på oss. Dersom du legger igjen ditt telefonnummer vil vi selvfølgelig ringe deg tilbake så snart en kundebehandler er ledig. Vi vil da hjelpe deg med tilgang til MinSide. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag. Mvh Nina - NorgesEnergi
Stay away ! Kundeservice fra helvete, ingen forståelse, ingen vilje så da må det være evnene det står på. Å når dem ikke evner så er dem heller ikke egnet til å gjøre jobben de er satt til.
Hei Camilla! Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med hjelpen du mottok i kontakt med kundesenteret vårt. Jeg håper du har anledning til å kontakte oss igjen, så kan vi se nærmere på saken. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg er fornøyd som kunde, vil ikke bytte strømleverandør.
Hei May! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg er meget fornøyd med Norges energi anbefales på det sterkeste
Hei Knut! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, tusen takk for tilbakemelding! Mvh Nina - NorgesEnergi
Ved en feil ble NorgesEnergi valgt som leverandør ved et boligkjøp. Så når faktura kom at de hadde lagt til en tjeneste jeg ikke hadde bestilt. Jeg må nok ta det litt på min kappe som trodde at de ikke ville gå aktivt inn å lure meg…
Hei Morten, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Ved innsalg skal du selvfølgelig alltid få god informasjon om strømavtale og eventuelle fordelsprodukter i avtalen. Våre fordelsprodukter er alltid valgfrie og uten binding. Ta gjerne kontakt så vil vi se nærmere på avtalen din hos oss. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har reservert meg mot salg over telefon (brønnøysundregisteret) men... Aldri har jeg blitt ringt mer. med en gang Norgesenergi får tak i ditt telefonnummer har du en mørk tid i vente. fra første telefon ba jeg om å ikke bli ringt fra norgesenergi, om å bli fjernet fra telefonlistene og om det var noe særdeles viktig kunne de kontakte meg via epost. de fire neste dagene ringte de meg igjen, hver dag - og jeg gav de samme beskjedene. etter telefoner og eposter til norgesenergi fra MEG fikk jeg fred i ca 1 år. men nå er de tilbake, med mer pågangsmot en noen gang. norgesenergi ringer mer en microsoftsvindlere og mamma. De eneste jeg kan anbefale norgesenergi til er mennesker som er særdeles ensomme og som elsker å høre på salgsargumenter i telefonen.
Hei Jan, Det er svært beklagelig dersom du har blitt oppringt til tross for at du er registrert i Brønnøysundregisterert. Dette skal ikke forekomme og jeg håper derfor du har mulighet til å ta kontakt slik at vi får undersøkt dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, eventuelt via e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Henvis gjerne til dette inlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi