NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har reservert meg mot salg over telefon (brønnøysundregisteret) men... Aldri har jeg blitt ringt mer. med en gang Norgesenergi får tak i ditt telefonnummer har du en mørk tid i vente. fra første telefon ba jeg om å ikke bli ringt fra norgesenergi, om å bli fjernet fra telefonlistene og om det var noe særdeles viktig kunne de kontakte meg via epost. de fire neste dagene ringte de meg igjen, hver dag - og jeg gav de samme beskjedene. etter telefoner og eposter til norgesenergi fra MEG fikk jeg fred i ca 1 år. men nå er de tilbake, med mer pågangsmot en noen gang. norgesenergi ringer mer en microsoftsvindlere og mamma. De eneste jeg kan anbefale norgesenergi til er mennesker som er særdeles ensomme og som elsker å høre på salgsargumenter i telefonen.
Hei Jan, Det er svært beklagelig dersom du har blitt oppringt til tross for at du er registrert i Brønnøysundregisterert. Dette skal ikke forekomme og jeg håper derfor du har mulighet til å ta kontakt slik at vi får undersøkt dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, eventuelt via e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Henvis gjerne til dette inlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Leverer som avtalt, uten ekstra mas. Jeg setter pris på å slippe stadig tlf. om tilbud. Det er ok at slikt kommer i brevs form.
Hei Nils! Så flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør - takk for tilbakemelding. mvh Nina, NorgesEnergi
Putter på xtra tjenester uten å spørre meg først , irriterende !
Hei Georg! Dersom du får tilbud om fordelsprodukter hos oss skal du alltid få god informasjon om produktene før disse eventuelt registreres i avtalen din. Dersom du er usikker på hvordan produktene ble registrert i avtalen må du gjerne kontakte oss så skal vi undersøke dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 eventuelt via e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Sjekket strømkalkulatoren og der var Norges Energi nr 60, men da jeg sjekket min avtale med NE var de billigst
Hei Bjørn! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi pris på :) Mvh Anna, NorgesEnergi
Fullstendig feil å øke strømprisen når vi som forbrukere bruker/har behov for å bruke mest strøm! Norgesenergi burde gått i front for en fast pris hele året som tilsvarer sommerprisen. Dette hadde økt kundemassen og man hadde solgt strøm som alle er avhengig av fordi man trenger strøm, ikke for at strømselskapet skal tjene mest mulig.
Hei Geir! Så bra at du engasjerer deg. Det gjør vi også! Som første strømleverandør i Norge brøt vi prismonopolet til netteiere i 1999. Vanlige avtaler som fantes hos netteier ga fastpris i flere år, fra 1 til 5 år med binding av prisen. Som kunde gikk man da glipp av de lave innkjøpsprisene på sommeren. Nå som spotpris også har økt hver måned i hele 2021, kan vi tilby alle våre kunder mulighet til å binde prisen i korte perioder. Med tjenesten Prissikring vil du kunne binde prisen og likevel fortsatt ha spotpris om sommeren. Les mer om tjenesten på vår nettside: https://norgesenergi.no/stromtjenester/prissikring/ Ønsker deg en riktig god høst! Mvh Nina, NorgesEnergi
Er kjempe bra med servicen fra Norges energi fikk hjelp med det jeg trengte
Hei Tom! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi! Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, NorgesEnergi.
Veldig bra strøm levering og eg e veldig fornøyd med Norges energi
Hei Janolof! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Takk for at du la igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi