Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ventetiden

Omtale av  Masood R

Det er en del ting som ikke finnes i Q&A og da ringer man kundeservice. Forferdelig lang vente tid opp til 40 - 45 minutter som er veldig skuffende.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2022 13:59

Takk for din tilbakemelding! Må bare beklage for ventetiden, vi har hatt utrolig mye pågang den siste peridoen. Her anbefaler jeg deg å sende en mail til oss, du kan også få kontakt med oss via facebook. Køen er noe vi jobber med å forbedre hver dag. Mvh Morten Norgesenergi

Nyttig (1)

Bra kundeservice, ryddig og informerende app

Omtale av  Cathrine

At det plutselig ble lagt til forsikring i avtalen var ikke så bra, men dere ryddet opp raskt i det. Ellers fornøyd

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2022 14:10

Heisann, takk for din tilbakemelding! Så bra å høre at du fikk orden i avtalen din. Godt at du er fornøyd og du må bare ta kontakt vis du noen gang trenger noe hjelp. Mvh Morten NorgesEnergi

Nyttig (0)

God kundeservice

Omtale av  Per E

Proffe i faget..god info og kundesetvice..anbefaler strømkonto

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2022 14:14

Heisann, takk for tilbakemeldingen din! Supert! Strømkonto er fin løsning å ha. Bare ta kontakt om du har noen flere spørsmål i fremtiden! Mvh Morten NorgesEnergi

Nyttig (0)

Ligg unna, her har du ingen mulighet til å kontrollere avtalene de velger for deg

Omtale av  Bjørn

Hadde spotpris og valgre fastpris for en periode nå har jeg sesongpris. På min side får jeg ikke sett begge avtalene og ikke mulighet til å bytte til spotpris. Ser ut som eneste måten å få endret avtale på er å bytte leverandør

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2022 13:31

Heisann! Det var skjipt å høre, men her er det muligheter! Vis du kontakter oss kan vi hjelpe deg med problemet du møter på. Vi kan endre avtalen din til spotpris med tilbakevirkende kraft vis du øsnker dette. Mvh Morten NorgesEnergi

Nyttig (0)

Elendig kundeservice

Omtale av  Malin S

I disse dager har NorgesEnergi sendt ut en smilende mail om at i denne jungelen av strømavtaler har de valgt å rydde opp, og at de nå skal flytte meg over på en ny avtale. I den nye avtalen skal de være så grei å sette på et månedsgebyr på 49 kroner og i tillegg så er det påslag på 5,99 øre. Min avtale fra før er 4.49 i påslag og kr 5 i fast månedsbeløp. Altså de bare flytter meg over på en dyrere avtale uten at jeg kan si noe på dette. Når jeg tar kontakt med kundeservide så sier de at jeg enkelt kan bytte avtale på min siden. Den linken går videre til en oops det er noe galt, med henvisning til kundeservice. I flere uker nå! Kundeservice på sin side sier det finnes en avtale som vil bli billigere for meg, uten påslag med bare 49 kr i månedsgebyr. Det er ren løgn at det blir billigere da mitt forbruk er lavere enn at påslag +5 kr utgjør mer enn mnd gebyret. Så da mener de vel billigere en den avtalen de flytter meg over på. Så hvorfor i alle dager blir jeg ikke byttet over på den billigste automatisk? Her spekulerer de i at mange ikke følger med, og blir sittende på den dyrere avtalen. Altså nå har de to avtaler der den ene er spotpris med påslag og den andre uten påslag. begge med samme månedsgebyr. Hvem vil velge den dyrere avtalen her? Helt idiotisk opplegg! Takk for meg Norges energi. Nå bytter jeg selskap.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2022 14:18

Heisann, takk for din tilbakemelding! Vi er lei oss for at du oppfatter Strøm til Spotpris som en dårlig avtale. Vi har over lenger tid måttet forholde oss til økte utgifter og i den forbindelse avvikler vi gamle kampanjeprodukter. Vi er også i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Mvh Morten NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Søppel

Omtale av  Eivind

Et grusomt mafia selskap, kom dere ut, søppla avtaler som dem ikke har kontroll over

Svar fra NorgesEnergi
14.11.2022 15:59

Hei Eivind! Det var trist å høre at du ikke har noe godt inntrykk av NorgesEnergi. Vi opererer med gode og trygge avtaler som er grunnen til at vi er sertifisert for "Trygg strømhandel". Dessverre er det litt skumle tider i strømmarkedet da Spotprisen kan svinge kraftig på grunn av diverse faktorer som vær, vind, i og -ulandspolitikk etc. Du skal vite det at du alltid er velkommen dersom du skulle være villig til å gi oss en ny sjanse! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

Nyttig (0)

Forferdelig!!!!

Omtale av  Ønsker I. Å. O

Jeg takket nei til sesongpris/fastpris per telefon. Helt tilfeldig sjekket jeg nå regningen jeg mottok på 4200 kroner og la merke til at det er blitt endring av avtalen min UTEN samtykke fra meg!!!! Jeg bor ikke hjemme er innom på kveldene en sjelden gang og bruker kun lys i huset 1-2 timer, og mottar regning på over 4.000 !!!! Dette er ikke akseptabelt!!!!! @Norgesenergi

Svar fra NorgesEnergi
14.11.2022 16:01

Hei! Vi har ikke lov til å endre avtaler uten skriftlig samtykke fra kunden. Det har mest sannsynlig skjedd en misforståelse og vi tar gjerne og undersøker videre hva som har skjedd i dette tilfellet. Ta gjerne kontakt på telefon, chat, epost og Facebook. - Telefon: 38 10 00 80 - Chat: https://norgesenergi.no/ - Epost: [email protected] Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR