NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
At det plutselig ble lagt til forsikring i avtalen var ikke så bra, men dere ryddet opp raskt i det. Ellers fornøyd
Heisann, takk for din tilbakemelding! Så bra å høre at du fikk orden i avtalen din. Godt at du er fornøyd og du må bare ta kontakt vis du noen gang trenger noe hjelp. Mvh Morten NorgesEnergi
Proffe i faget..god info og kundesetvice..anbefaler strømkonto
Heisann, takk for tilbakemeldingen din! Supert! Strømkonto er fin løsning å ha. Bare ta kontakt om du har noen flere spørsmål i fremtiden! Mvh Morten NorgesEnergi
Hadde spotpris og valgre fastpris for en periode nå har jeg sesongpris. På min side får jeg ikke sett begge avtalene og ikke mulighet til å bytte til spotpris. Ser ut som eneste måten å få endret avtale på er å bytte leverandør
Heisann! Det var skjipt å høre, men her er det muligheter! Vis du kontakter oss kan vi hjelpe deg med problemet du møter på. Vi kan endre avtalen din til spotpris med tilbakevirkende kraft vis du øsnker dette. Mvh Morten NorgesEnergi
I disse dager har NorgesEnergi sendt ut en smilende mail om at i denne jungelen av strømavtaler har de valgt å rydde opp, og at de nå skal flytte meg over på en ny avtale. I den nye avtalen skal de være så grei å sette på et månedsgebyr på 49 kroner og i tillegg så er det påslag på 5,99 øre. Min avtale fra før er 4.49 i påslag og kr 5 i fast månedsbeløp. Altså de bare flytter meg over på en dyrere avtale uten at jeg kan si noe på dette. Når jeg tar kontakt med kundeservide så sier de at jeg enkelt kan bytte avtale på min siden. Den linken går videre til en oops det er noe galt, med henvisning til kundeservice. I flere uker nå! Kundeservice på sin side sier det finnes en avtale som vil bli billigere for meg, uten påslag med bare 49 kr i månedsgebyr. Det er ren løgn at det blir billigere da mitt forbruk er lavere enn at påslag +5 kr utgjør mer enn mnd gebyret. Så da mener de vel billigere en den avtalen de flytter meg over på. Så hvorfor i alle dager blir jeg ikke byttet over på den billigste automatisk? Her spekulerer de i at mange ikke følger med, og blir sittende på den dyrere avtalen. Altså nå har de to avtaler der den ene er spotpris med påslag og den andre uten påslag. begge med samme månedsgebyr. Hvem vil velge den dyrere avtalen her? Helt idiotisk opplegg! Takk for meg Norges energi. Nå bytter jeg selskap.
Heisann, takk for din tilbakemelding! Vi er lei oss for at du oppfatter Strøm til Spotpris som en dårlig avtale. Vi har over lenger tid måttet forholde oss til økte utgifter og i den forbindelse avvikler vi gamle kampanjeprodukter. Vi er også i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Mvh Morten NorgesEnergi
Et grusomt mafia selskap, kom dere ut, søppla avtaler som dem ikke har kontroll over
Hei Eivind! Det var trist å høre at du ikke har noe godt inntrykk av NorgesEnergi. Vi opererer med gode og trygge avtaler som er grunnen til at vi er sertifisert for "Trygg strømhandel". Dessverre er det litt skumle tider i strømmarkedet da Spotprisen kan svinge kraftig på grunn av diverse faktorer som vær, vind, i og -ulandspolitikk etc. Du skal vite det at du alltid er velkommen dersom du skulle være villig til å gi oss en ny sjanse! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Jeg takket nei til sesongpris/fastpris per telefon. Helt tilfeldig sjekket jeg nå regningen jeg mottok på 4200 kroner og la merke til at det er blitt endring av avtalen min UTEN samtykke fra meg!!!! Jeg bor ikke hjemme er innom på kveldene en sjelden gang og bruker kun lys i huset 1-2 timer, og mottar regning på over 4.000 !!!! Dette er ikke akseptabelt!!!!! @Norgesenergi
Hei! Vi har ikke lov til å endre avtaler uten skriftlig samtykke fra kunden. Det har mest sannsynlig skjedd en misforståelse og vi tar gjerne og undersøker videre hva som har skjedd i dette tilfellet. Ta gjerne kontakt på telefon, chat, epost og Facebook. - Telefon: 38 10 00 80 - Chat: https://norgesenergi.no/ - Epost: [email protected] Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Jeg bor alene på 57m2 og har de siste månedene oppdaget at jeg må betale DOBBELT så mye som mine naboer, som også bor alene i samme type bolig og har ca. samme forbruk. Til og med de som er 2 i husstanden, har halve beløpet av hva jeg må betale. De har andre strømleverandører og hadde visstnok veldig billig strøm i dag (lørdag). På MinSide står det 448.99 øre/kwh i dag og på forsiden av nettsiden deres, står det et knallbra tilbud som jeg tviler på at gjelder for meg - etter alt jeg har erfart. Jeg har mistet all tillit. Jeg ser også at naboen får mer strømstøtte enn meg, ennå vi har ca. samme kW forbruk. Den nettleiemodulen er foresten en idiotisk utregningsmetode som gagner kun den som håver inn pengene. Ingen andre. Å bli straffet fordi man dusjer 1 gang om dagen, når man ellers sparer strøm hele døgnet, det er en forvirrende og frekk ordning som ikke har noe som helst med god kundeservice å gjøre. Det første jeg skal gjøre på mandag, er å bytte strømleverandør. Er såååå skuffa over Norgesenergi og all skryten dere gjemmer dere bak på nettsiden deres. Nedenfor står det at jeg gjerne må nevne noe som er bra; Værsågod, dere er dritgod på markedsføring, men den varmer veldig dårlig! PS: jeg gidder sjelden bruke tid på å klage på denne måten, men å sammeligne strømregningen min med naboene sine, det var dagens sjokk.
Hei Berit! Det var trist å høre at du ikke er fornøyd med NorgesEnergi Utifra prisen du oppga regner jeg med at du hadde bundet fastpris hos oss for perioden September og Oktober på 448.99 øre/kwh. Hos oss er det helt valgfritt å binde fastpris når vi sender ut tilbudene og dette er ikke noe vi tvinger kundene våre til å gjøre. Hovedårsaken for den store prisforskjellen på fastprisen for Oktober kontra Spotprisen er den spesielle markedssituasjonen som verken vi i strømbransjen eller kraftanalytikerne har hatt mulighet til å kunne forutse. Etter lange tider med svært høye spotpriser for strøm, falt spotprisen plutselig langt mer enn prognosene tilsa, først og fremst på grunn av mye regn og svært milde temperaturer. Dette ga seg utslag i at forskjellen mellom spotprisen og fastprisen i oktober ble ekstra stor, mye større enn vanlig. En lavere spotpris fører til en lavere strømstøtte da strømstøtta som netteier står for tar utgangspunkt i snittprisen i ditt område i løpet av hele måneden (+ antall kWh du bruker). En fastpris som var høyere enn spotprisen og derfor en lavere strømstøtte for Oktober måned er den beklagelige grunnen til at du ikke ble fornøyd med oss. Du skal vite det at du alltid er velkommen tilbake dersom du skulle ønske å gi oss en ny sjanse! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi