NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid svar fra hyggelig og hjelpsom betjening. Holder et godt øye med strømpris og gir den aller beste avtalen. Kommer ALDRIG til å bytte strømleverandør. Norgesenergi er best. 🙏😇🥰
Hei Line Takk for fin tilbakemelding. Vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss og er glade for å ha deg som kunde. Dersom det skulle være noe er det bare til å ta kontakt. Mvh Monica - NorgesEnergi
Hvis jeg ringer så får jeg den beste service, alle er utrolig hyggelig og snakke med ,
Hei Wenke Takk for fin tilbakemelding. Det setter vi pris på. Det er viktig for oss at våre kunder blir møtt på en hyggelig og god måte i kontakt med oss så vi er veldig glade for å høre at du har hatt gode opplevelser i kontakt med vårt kundesenter. Vi at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica NorgesEnergi
Jeg har ingen dårlige opplevelser så da er vel alt bra,
Hei Leif Vi er glade for å høre at du er fornøyd hos oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica NorgesEnergi
Aldri har jeg opplevd en strømleverandør som maser mer enn Norgesenergi, og gnålet fortsetter i siste spørsmål. Vet ikke om jeg skal le eller grine
Hei Vidar Vi synes det er leit å høre at du opplever oss som masete. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få mer informasjon om hva du opplever som mas og se på hva vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Hei! Jeg har påtalt i flere omganger ar vi som produserer strøm via solceller på taket må få en app der vi kan følge med. Dette he Tibber og det må være mulig for et stort selskap som Norges energi å utvikle en slik app. Vh Erling T.
Hei Erling T Takk for din tilbakemelding. Vi ser helt klart verdien i en slik app og forstår godt at dette er noe flere av våre kunder ønsker. Vi tar din tilbakemelding til etterretning. Det er godt mulig det vil komme en app i fremtiden, eller eventuelt en funksjon for dette i appen vi allerede har, men vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for dette per dags dato. Inntil videre vil du få oversikt over dette på fakturaspesifikasjonen på fakturaene fra oss. Mvh Monica - NorgesEnergi
Såååå glad . Er i en vanskelig situasjon. Har barn og vannlekkasje itilegg
Hei Christin Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Vi er glade for å ha deg som kunde. Dersom det skulle være noe vi kan hjelpe med må du gjerne ta kontakt med oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
12 måneder oppsigelsestid er i drøyeste laget. Når de aller fleste har 1-3mnd oppsigelse av lokaler de leier. Hele kr 3000,- i gebyr for å komme seg ut av avtalen. Nei takk, aldri mer.
Hei Meidell O Takk for din tilbakemelding Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd hos oss. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken din og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Kundesenteret for bedrift kan kontaktes på telefon 38100081 eller på epost [email protected]. Mvh Monica - NorgesEnergi