NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med spotprisavtale med en god app hvor det er enkelt å følge eget forbruk
Hei Helen, Tusen takk for din tilbakemelding :) Det er fint å høre at du er fornøyd med appen vår og strømavtalen. Ha en fin dag videre :) Mvh Arne
Fastprisavtale som begunstiger Norgesenergi høyere ved pris over fastpris enn kundens gevinst ved lavere pris enn fastpris
Hei Jan, Når man inngår fastpris så innebærer dette at vi som leverandør har sikret prisen for det forventede strømvolumet ditt. Det er alltid usikkerhet knyttet til å binde prisen. Prisnivået på strøm i år har i tillegg vært ekstra vanskelig å forutse. Vi sender normalt ut tilbud for fastprisperioden et par uker før perioden begynner. Det er først etter at perioden er over man kan se om det lønnet seg eller ikke. Prissikring handler først og fremst om den forutsigbarheten du får. Det har vært gunstig å ha Prissikring i flere perioder i år, men som sagt – det er primært en forutsigbarhet man kjøper. Strømstøtten baseres på gjennomsnittlig spotpris for området ditt. Av pratiske årsaker er det netteier som har ansvar for strømstøtten, men vi forsøker å ha god informasjon om støtten via vår hjemmeside. mvh Nina - NorgesEnergi
jeg meldte meg inn i norges energi ,, jeg ble lovet oppstart premie på 1200 cash poeng,, var der nermere 50 dager ,,ingen cash poeng kom ,,masse unskyldninger og løgn jeg hadde en skriftlig kontrakt som ikke ble oppfylt fra norges energi sin side ,,så avtalen ble brutt og jeg gikk tilbake til tidligere strømleverandør..
Hei Kurt, Jeg beklager at du ikke mottok dine cashpoints. Vi har dessverre opplevd noe problemer med tildeling av poeng og arbeider med å løse problemet. Dersom du ikke har fått tilbakemelding angående dine cashpoints må du gjerne kontakte kundesenteret, så vil vi undersøke nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Vanskeligere å følge med på eget forbruk når du må logge inn på mine sider.
Hei Tone, Vi lanserte i sommer egen strømapp. Denne er tilgjengelig for nedlastning i Appstore og Google play. Per nå er ikke alle funksjoner på plass, og flere funksjoner vil da komme ut over høsten. Vi håper du blir fornøyd med appen! mvh Nina - NorgesEnergi
Enkelt, supert med app for å følge med .............
Hei Hilde, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Appen vår ble lansert i sommer, og vil få flere funksjoner som vil gjøre det enkelt å følge med på din strømavtale. Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har Topp 10 garanti hos Norgesenergi i dag, pris 498,99 øre pr kWh. Anbefalt av Norgesenergi for 2 år siden. Bestselger i følge min side er Spotpris, pris i dag på 182,54 øre pr kWh. Jeg lurer på hvorfor ikke jeg har fått informasjon direkte fra Norgesenergi at det finnes bedre avtale hos dere enn det jeg har i dag, eller er det noe jeg ikke forstår? Jeg føler meg lurt når jeg ser så stor prisforskjell. Jeg finner heller ikke noen mulighet til å henvende meg digitalt til selskapet.
Hei Per, Vi ønsker alltid at våre kunder skal være fornøyd med strømavtalen sin hos oss. Avtalen din, Topp 10-garanti, er en eldre variabel strømavtale. Garantien vi gir er at du på årsbasis får en strømpris som ligger blant de 10 rimeligste målt mot de variable prisene hos våre 20 største konkurrenter. De variable avtalene er for kunder som ønsker litt større forutsigbarhet for egne utgifter da disse avtalene gjør at man unngår de største prissvingningene. Spotprisavtaler er sannsynligvis billigere over tid, men da må man også akseptere større svingninger på strømregningen. I høst og vinter har det vært det perioder hvor spotprisen på strøm har svingt veldig mye og da har det faktisk vært lønnsomt å ha en variabel avtale. Men det er først og fremst mer forutsigbarhet man får med en variabel avtale og det opp til hver enkelt kunde å avgjøre om hvor mye forutsigbarhet man ønsker. Vi forsøker alltid å gi god informasjon om avtalene våre via hjemmesiden vår, og man kan derfor endre strømavtalen direkte via minside om ønskelig. Du kan også kontakte vårt kundesenter, om du ønsker å endre strømavtalen. Vi er tilgjengelige per chat, kontaktskjema, facebook eller telefon. Du finner kontaktinformasjonen her: https://norgesenergi.no/hjelp/ mvh Nina - NorgesEnergi
NorgesEnergi skal jo være blant de ti beste på pris! Det er de tydeligvis ikke. 21 tilbud var bedre enn dem. Det var stor forskjell på de billigste og NorgesEnergi . KWh i dag varierte fra 171 øre til mitt abonnement som lå på 498 øre. Jeg skifter leverandør i dag!
Hei Aud, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Vi ønsker at du skal være fornøyd med avtalen din hos oss, jeg håper derfor du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan ta en gjennomgang av strømavtalen din. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi