Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fikk tilbud fra andre langt under hva jeg betaler hos NorgesEnergi

Omtale av  Aud

NorgesEnergi skal jo være blant de ti beste på pris! Det er de tydeligvis ikke. 21 tilbud var bedre enn dem. Det var stor forskjell på de billigste og NorgesEnergi . KWh i dag varierte fra 171 øre til mitt abonnement som lå på 498 øre. Jeg skifter leverandør i dag!

Svar fra NorgesEnergi
18.10.2022 08:56

Hei Aud, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Vi ønsker at du skal være fornøyd med avtalen din hos oss, jeg håper derfor du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan ta en gjennomgang av strømavtalen din. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Kid problem

Omtale av  Jon G. S

Helt perfekt og hyggelig kundeservice helt topp. Dette er en helt fantastisk og nødvendig service . Tusen takk til Norges energi

Svar fra NorgesEnergi
18.10.2022 08:52

Hei Jon, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en veldig hyggelig tilbakemelding! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, er du velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en flott dag, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Meget bra

Omtale av  Roy A. H

Synes d er svært hjelpsomme å ligger dæm meget gått å er fornøyde med dåkk

Svar fra NorgesEnergi
18.10.2022 08:52

Hei Roy! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, ønsker deg en fin dag! mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Appen er ikke up to date, i forhold til konkurrentene

Omtale av  Christine

Jeg har hatt Norges energi i mange år, byttet til tibber i 5 dager før Norges energi kom med et for godt tilbud, som ikke kan avslås. Må si tibber sin app har gjort det gøy å følge med på strømpriser, de oppgir time for time. Pris i KRONER per time for time, hvor mye KRONER jeg har brukt per dag, hvor mye KRONER jeg har brukt hittil, og estimert pris for denne mnd. (Merk ikke i øre, men i hele kroner) Appen til tibber oppgir hvilken områder jeg bruker mest strøm. Tibber sin app er så brukervennlig at jeg vurderer å gå tilbake, trossalt for «skandalen» de har nå. Så hvis dere ser dette, Please step up med appen deres. Den er så dårlig i forhold til konkurrentene. Jeg vet vi unge verdsetter, og veier opp mot en god funksjonell app. Jeg er den eneste i vennegruppen som bruker Norges energi, alle bruker tibber.(pga appen)

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2022 11:34

Hei Christine! Vi har stor forståelse at man ønsker god oversikt over sitt eget strømforbruk, særlig mtp dagens marked. NorgesEnergi lanserte ny strømapp i sommer, og per nå er ikke alle funksjoner på plass. Ønsket er at vi i nærmeste fremtid skal kunne tilby flere funksjoner som gjør at våre kunder får god oversikt over strømforbruket sitt, og strømavtalen sin. Derfor setter vi stor pris på din tilbakemelding! Ila kort tid vil appen vise løpende strømutgifter slik at man får enda bedre oversikt, og vi håper du blir fornøyd med funksjonen. Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fornøyd

Omtale av  Tonje

Jeg er fornøyd med norgesenergi. Alt i alt veldig glad. Å spare 800 kr i året ved å bytte strømleverandør høres jo fint ut. Men det betyr også at man bytter ut bra kundeservice. Så da dropper jeg det. Heier på norgesenergi:)

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2022 11:28

Hei Tonje! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi håper du fortsetter å være fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerner kontakte vårt kundesenter. Ha en fin dag! mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

prøvde å svindle meg

Omtale av  Saad

Ble ringt av en ivrig selger som lovte å redusere mine strømutgifter mer 20% på mitt private hjem siden jeg er selvstendig næringsdrivende, er allerede kunde hos norgesenergi som privatkunde. Selgeren sa at han kunne sende mail der han lover minst 20% reduserte kostnader sammenlignet med spotpris over de neste 12 mnd og at avtalen har ingen binding. Når jeg spurte om hvorfor jeg ikke kunne finne informasjon om den avtalen på nettet så sa selgeren at norgesenergi var «for redd at folk ville lage bedrift for å få ordinasjonsnummer slik at de kan få denne rabatten». Jeg ba selgeres ringe tilbake senere, i mellomtiden søkte jeg på nettet om denne avtalen, fant flere omtaler her på bytt om folk som føler seg svindlet etter å ha fått slik avtale, siden den 20% rabatten er UTEN MVA, så den blir faktisk 5% dyrere enn med spotpris inkludert MVA. Og selv om det er ingen binding så er det 6 mnd oppsigelse. Når selger ringte tilbake så konfrontere jeg han om MVA og oppsigelsestid, han sa at oppsigelsen var faktisk 12 måneder, men han mente at man fikk tilbake MVA da man får det tilbake gjennom bedriften, så han ville at jeg skulle føre mine private strømutgifter på bedriftens konto, snakk om cowboy virksomhet ….

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2022 10:48

Hei Saad, Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med en av våre salgsrepresentanter. Man skal ved avtaleinngåelse alltid få god informasjon om avtalen man får tilbud om. Vi setter derfor stor pris på du gir oss beskjed, og håper du har mulighet til å kontakte vår bedriftavdeling slik at vi kan saken videre. Kontakt dem gjerne per tlf: 38 10 00 81. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Oversiktlig

Omtale av  Johan

Gode til å følge opp om det er noen spørsmål. Spottprisavtalen er gunstig

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2022 10:37

Hei Johan, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi takker for tilbakemeldingen, og ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR