NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God oversikt og opplysninger påFaktura, for stor nettleie fra Midtkraft.
Hei Sverre. Takk for hyggelig tilbakmelding, så flott å høre at du er fornøyd med oversikten på faktura! Når det gjelder nettleien så mottar vi den ifra din netteier, og du må kontakte dem om du har noen spørsmål! Ha en fortsatt fin høst. mvh Ida - NorgesEnergi
Bra strømselskap som ligger høyt på rankingen for rimlige og gode strømselskaper.
Hei Jørn. Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på at du er fornøyd med avtalen din! Mvh Ida - NorgesEnergi
Kona ble lurt av selger på Elkjøp til å bytte til denne dyre strømavtalen med bindingstid som vi ikke ønsker. Fremstår som utspekulert og useriøst av både Elkjøp og NorgesEnergi. Kommer til å bytte ved første anledning.
Hei A. Vi beklager for opplevelsen ved avtaleinngåelsen. Det skal gis tilstrekkelig med informasjon om strømavtalen og takkes ja til før den inngås. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter per telefon 38 10 00 80 slik at vi kan undersøke saken, samt gå igjennom din avtale. Mvh Ida, Norgesenergi
Oversiktlig og ok nettside med forbruk år, mnd, dag og time for time. Litt forvirrende med gamle avtaler som har byttet navn
Hei Torjus. Tusen takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter per telefon 38 10 00 80 om du ønsker mer informasjon om din strømavtale. Ønsker deg en fortsatt fin høst! Mvh Ida, Norgesenergu
norgesenergi har bra strømavtaler og god spottpris
Hei Tom. Takk for hyggelig tilbakmelding, så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Mvh Ida - NorgesEnergi
Enkel og oversiktlig avtale. Lett å følge prisutviklingen ved å logge inn på nettsiden.
Hei Jarle. Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på at du er fornøyd med avtalen din hos oss! Mvh Ida - NorgesEnergi
Først ventet jg i 5timer på tilbakegang. Og den jeg snakket med måtte hele tiden spørre en kollega. Dere hadde også glemt å sende meg en tilbudspris om binde til billig pris:( Og fikk ikke særlig gode tilbud til å ha vært 16år som kunde!
Hei Masa! Takk for din tilbakemelding. Beklager stor pågang til vårt kundesenter. Med produktet Prissikring vil du som kunde kunne binde prisen store deler av året: https://norgesenergi.no/stromtjenester/prissikring/ Ved aktiv Prissikring vil det ettersendes tilbud igjen dersom det var en forsinkelse. Håper du mottok ditt pristilbud i ettertid. Ønsker deg en strålende dag! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi