NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble fakturert 297 øre/kWh når spotprisen var 217! Har klagd inn avtalen til meglerfirmaet som formidlet avtalen på et stressende tidspunkt under overtakelse av bolig. Kommer aldri til bli kunde her igjen!
Hei Christine, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss, det ønsker vi selvsagt ikke. Avtalen du har fått via megler, Sesongpris, er en strømavtale som gir deg spotpris om sommeren (1.mai til 31.august) og variabelpris resten av året. Med en ren spotprisavtale betaler du alltid den gjeldende markedsprisen. Dette kan medføre en risiko ettersom prisene kan endre seg fort, men det kommer deg umiddelbart til gode når prisene synker. Med en variabel avtale endrer prisene seg med 14 dagers ettervirkning, og du varsles via mail eller SMS ved prisendring. Man har da alltid mulighet til å ta kontakt dersom man skulle ønske å endre strømavtalen. Avtalen har også en Fornøydhetsgaranti. Dersom du ikke er fornøyd innen seks måneder gir vi deg pengene tilbake for den månedlige abonnementsprisen. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av strømavtalen din hos oss. Mvh Nina - NorgesEnergi
God service, lett å få kontakt, gode alternative avtaler.
Hei Baard! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss! Mvh Nina, NorgesEnergi
Anfafaler alle å ligge langt unna NorgesEnergi. Har aldri vært så misfornøyd med et stømselskap før. Fra vi ønsket å si opp abonnementet vårt (bedrift) tok det 4 mnd å få svar. Da ble løpende oppsigelsestid først regnet med når vi endelig fikk svar. Kundeservice aner ikke hva de gjør, virker som om de har opplæring fra forskjellige planeter..
Hei Benedicte M, På grunn av mange spørsmål knyttet til økningen av strømprisene har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Derfor har vi dessverre hatt langre ventetid enn normalt på telefon og svartid på epost. Vi beklager dette, og har gjort flere tiltak for å unngå dette i fremtiden. Skulle du ha noen spørsmål vedrørende din tidligere avtale hos oss må du gjerne kontakte vår avdeling for bedrift. Du kan nå dem per tlf: 38 10 00 81. Mvh Nina - NorgesEnergi
Bra service og hyggelig betjening er godt fornøyd med mobil avtalen
Hei Mette B, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Nina - NorgesEnergi
Ut fra i lest informasjon og informativ og bekreftende telefonsamtale på mine spørsmål og etter oppsigelse av nåværende leverandør, vil jeg i løpet av 3 mnd.bli kunde i NorgesEnergi. Veldig positivt at det kun er 6 mnd.bindingstid. Ingen skjult agenda for kunden.
Hei Anja, Så hyggelig å høre at du har valgt NorgesEnergi som din strømleverandør, vi håper du blir fornøyd med avtalen din hos oss! Skulle du ha spørsmål vedrørende avtalen din, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Vi ble oppringt av selger fra selskapet som var meget pågående selv etter at vi ga beskjed om at vi ikke ønsket noen endringer i abonnement. Selger brukte argumenter som "hvis du aksepterer tilbudet slipper du at vi ringer mer", altså en trussel. Etter samtalen fikk vi i tillegg tilsendt ny avtale basert på et tilbud vi ettertrykkelig hadde sagt nei til.
Hei Espen! Vi beklager at du har hatt en ubehagelig opplevelse i samtale med selger, slik skal det selvsagt ikke være og vi takker for at du gir oss beskjed. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss slik at vi kan ta saken videre for å unngå at dette skjer igjen. Kontakt oss derfor gjerne per tlf: 38 10 00 80, eller via skjemaet: https://norgesenergi.no/innhold/skjema-for-klage/ Mvh Nina - NorgesEnergi
Veldig bra han jeg snakket med, hadde greie på jobben sin
Hei Oddbjørn, Så flott å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi