NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig bra han jeg snakket med, hadde greie på jobben sin
Hei Oddbjørn, Så flott å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Hyggelig og rask betjening på kundeservice. God spotprisavtale.
Hei Magne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Hyggelig personal. Enkle regninger. Topp med fast pris
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Skulle det være noe mer vi kunne hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Det som er med strøm er at for 20 år siden behøvde man ikke å bry seg om strøm ,annet at du fikk strøm i kontakten ,varme ,komfyren virket!Nå i dag er det barometeret for hvilke selskap som leverer billigst strøm i dag og fem dager framover,så må man vurdere å bytte leverandør for det selskapet du har valgt ,fått lovnader fra er ute av fem på topp!Så kommer regninga ,den er utenfor min kontroll,påslaget ble mere nå ,pga ååå huttemeitu,nettleien er så dyr for det er etterslep av vedlikehold,fordi Statnett har bevilget bonus til alle lederne i millionklassen!Og så spør man seg "hvorfor får vi dårlig omtale ",nei man føler seg svindlet for en av Norges viktigste "vare",tjeneste!Hilsen Bjørn E. B.
Hei Bjørn, Vi vet at strømmarkedet kan være vanskelig å forstå, og at prisene nå er svært høye. Tidligere i år forenklet vi avtalen våre, og tilbyr derfor nå kun 5 avtaler. Dette gjør det lettere for kundene å sammenligne oss med andre. Dessverre utgjør nettleien og avgifter en stor del av faktura, men dette er det dessverre ikke noe NorgesEnergi som strømleverandør kan påvirke. Skulle noe være uklart rundt din strømavtale må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Du kan kontakte oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Fikk løst problemet på en enkel og grei måte kundeservice var imøtekommende med problemet
Hei Frank, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg fikk god informasjon om fakturering og tilbud om mobil/Telenor abonnement. Det er fortsatt utfordrende å logge seg inn på appendiks for å se detaljer
Hei Hanne, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Skulle du oppleve problemer med appen vår må du gjerne gi beskjed, så skal vi selvfølgelig undersøke dette videre. Mvh Nina - NorgesEnergi
Regningene kommer punktlig hver måned, ellers så har jeg ikke så mye å si.
Hei Tinka, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi slutter med gjennomfakturering fordi vi ønsker å opprettholde vår posisjon som en av landets ledende lavprisaktører. Gjennomfakturering har store kostnader for oss som strømleverandør da det er vi som tar på oss nettselskapenes jobb med å kreve inn nettleien. Disse kostnadene mener vi netteierne nå må stå for selv, slik at vi i NorgesEnergi kan konsentrere oss om vårt hovedfokus: Lavest mulig strømregning til deg som kunde. Vi har også mottatt tilbakemeldinger basert på en kundeundersøkelse at flere av våre kunder synes det er vanskelig å forstå faktura når den også inneholder nettleie. Vi forstår derimot at noen av våre kunder gjerne skulle fortsette med gjennomfakturering, og beklager at vi dessverre ikke lengre kan tilby denne løsningen. mvh Nina - NorgesEnergi