NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ut fra i lest informasjon og informativ og bekreftende telefonsamtale på mine spørsmål og etter oppsigelse av nåværende leverandør, vil jeg i løpet av 3 mnd.bli kunde i NorgesEnergi. Veldig positivt at det kun er 6 mnd.bindingstid. Ingen skjult agenda for kunden.
Hei Anja, Så hyggelig å høre at du har valgt NorgesEnergi som din strømleverandør, vi håper du blir fornøyd med avtalen din hos oss! Skulle du ha spørsmål vedrørende avtalen din, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Vi ble oppringt av selger fra selskapet som var meget pågående selv etter at vi ga beskjed om at vi ikke ønsket noen endringer i abonnement. Selger brukte argumenter som "hvis du aksepterer tilbudet slipper du at vi ringer mer", altså en trussel. Etter samtalen fikk vi i tillegg tilsendt ny avtale basert på et tilbud vi ettertrykkelig hadde sagt nei til.
Hei Espen! Vi beklager at du har hatt en ubehagelig opplevelse i samtale med selger, slik skal det selvsagt ikke være og vi takker for at du gir oss beskjed. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss slik at vi kan ta saken videre for å unngå at dette skjer igjen. Kontakt oss derfor gjerne per tlf: 38 10 00 80, eller via skjemaet: https://norgesenergi.no/innhold/skjema-for-klage/ Mvh Nina - NorgesEnergi
Veldig bra han jeg snakket med, hadde greie på jobben sin
Hei Oddbjørn, Så flott å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Hyggelig og rask betjening på kundeservice. God spotprisavtale.
Hei Magne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Hyggelig personal. Enkle regninger. Topp med fast pris
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Skulle det være noe mer vi kunne hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Det som er med strøm er at for 20 år siden behøvde man ikke å bry seg om strøm ,annet at du fikk strøm i kontakten ,varme ,komfyren virket!Nå i dag er det barometeret for hvilke selskap som leverer billigst strøm i dag og fem dager framover,så må man vurdere å bytte leverandør for det selskapet du har valgt ,fått lovnader fra er ute av fem på topp!Så kommer regninga ,den er utenfor min kontroll,påslaget ble mere nå ,pga ååå huttemeitu,nettleien er så dyr for det er etterslep av vedlikehold,fordi Statnett har bevilget bonus til alle lederne i millionklassen!Og så spør man seg "hvorfor får vi dårlig omtale ",nei man føler seg svindlet for en av Norges viktigste "vare",tjeneste!Hilsen Bjørn E. B.
Hei Bjørn, Vi vet at strømmarkedet kan være vanskelig å forstå, og at prisene nå er svært høye. Tidligere i år forenklet vi avtalen våre, og tilbyr derfor nå kun 5 avtaler. Dette gjør det lettere for kundene å sammenligne oss med andre. Dessverre utgjør nettleien og avgifter en stor del av faktura, men dette er det dessverre ikke noe NorgesEnergi som strømleverandør kan påvirke. Skulle noe være uklart rundt din strømavtale må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Du kan kontakte oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Fikk løst problemet på en enkel og grei måte kundeservice var imøtekommende med problemet
Hei Frank, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi