NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Meget god service og kundebehandling over telefon, kundebehandler som forklarte godt og satte meg inn i hva de hadde tilby. Rimelige avtaler, så jeg ble kunde, og etter min mening, så vil jeg anbefale andre til å bli kunde også. Ettersom jeg forstod, så var det et firma med lang erfaring med det de hoødt på med. 😀
Hei Bjørn, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Veldig fornøyd med pris og informasjon underveis. God kundeservice og god app!
Hei Hanna, Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi, takker deg for tilbakemelding! mvh Nina - NorgesEnergi
Enkel oversikt, god info via sms/Mail ved endringer. Kunne ønsket meg billigere strøm i dissa dager, men d ønsker vel alle 😏
Hei Jean! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Takker for din tilbakemelding og ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Telefonselgere fra NorgesEnergi har ringt over 100 ganger i løpet av de siste månedene på tross av at det har gått mer enn en måned siden reservasjon i brønnøysundregisteret og det ikke er noe eksisterende kundeforhold, noe som er ulovlig. Man kan også reservere seg hos NorgesEnergi direkte, men vil anbefale å ikke gjøre det. I stedet bør man melde dem inn til forbrukertilsynet hvis de fortsetter å ringe en måned etter reservasjon, og eventuelt politianmelde. Kun da får de insentiv til å slutte å bryte loven.
Hei Alex, Jeg beklager dersom du opplever å bli oppringt selv om du har reservert ditt nummer i Brønnøysundregistreret. Dette ønsker vi selvsagt å undersøke nærmere og jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss. Kontakt oss gjerne via telefon: 38 10 00 80 eventuelt via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ mvh Nina - NorgesEnergi
Har byttet strømleverandør nå, hadde strømkonto fra NorgesEnergi med et månedsbeløp som stadig økte. Ved avslutning av avtale tar det i følge NorgesEnergi 2 måneder for å få igjen pengene du har tilgode. Det er ikke mulig å kontakte dem på annet en telefon når du ikke er kunde lenger, dette tok over 39 min for å få svar.
Hei Marianne, Vi har for tiden stor pågang og har derfor lengre behandlingstid enn normalt, beklager dette. Du kan nå vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80, chat, facebook eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Ved oppsigelse av Strømkonto vil konto avvente din sluttavregning. Når sluttavregning er trukket i fra Strømkonto vil Strømkonto opphøre ved utgangen av måneden. Dersom du har positiv saldo vil sluttsaldo da utbetales rundt 15 dager etter at sluttfaktura er sendt ut. mvh Nina - NorgesEnergi
Fikk god hjelp og veiledning, veldig behjelpelig 👍
Hei Vidar, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, ønsker deg en god helg! mvh Nina - NorgesEnergi
Prisen og servicen er konkursnsedyktig , fakturaen er oversiktlig og gir meg opplysning om strømforbruket mitt
Hei Frode! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! Ha en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi