NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkel oversikt, god info via sms/Mail ved endringer. Kunne ønsket meg billigere strøm i dissa dager, men d ønsker vel alle 😏
Hei Jean! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Takker for din tilbakemelding og ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Telefonselgere fra NorgesEnergi har ringt over 100 ganger i løpet av de siste månedene på tross av at det har gått mer enn en måned siden reservasjon i brønnøysundregisteret og det ikke er noe eksisterende kundeforhold, noe som er ulovlig. Man kan også reservere seg hos NorgesEnergi direkte, men vil anbefale å ikke gjøre det. I stedet bør man melde dem inn til forbrukertilsynet hvis de fortsetter å ringe en måned etter reservasjon, og eventuelt politianmelde. Kun da får de insentiv til å slutte å bryte loven.
Hei Alex, Jeg beklager dersom du opplever å bli oppringt selv om du har reservert ditt nummer i Brønnøysundregistreret. Dette ønsker vi selvsagt å undersøke nærmere og jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss. Kontakt oss gjerne via telefon: 38 10 00 80 eventuelt via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ mvh Nina - NorgesEnergi
Har byttet strømleverandør nå, hadde strømkonto fra NorgesEnergi med et månedsbeløp som stadig økte. Ved avslutning av avtale tar det i følge NorgesEnergi 2 måneder for å få igjen pengene du har tilgode. Det er ikke mulig å kontakte dem på annet en telefon når du ikke er kunde lenger, dette tok over 39 min for å få svar.
Hei Marianne, Vi har for tiden stor pågang og har derfor lengre behandlingstid enn normalt, beklager dette. Du kan nå vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80, chat, facebook eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Ved oppsigelse av Strømkonto vil konto avvente din sluttavregning. Når sluttavregning er trukket i fra Strømkonto vil Strømkonto opphøre ved utgangen av måneden. Dersom du har positiv saldo vil sluttsaldo da utbetales rundt 15 dager etter at sluttfaktura er sendt ut. mvh Nina - NorgesEnergi
Fikk god hjelp og veiledning, veldig behjelpelig 👍
Hei Vidar, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, ønsker deg en god helg! mvh Nina - NorgesEnergi
Prisen og servicen er konkursnsedyktig , fakturaen er oversiktlig og gir meg opplysning om strømforbruket mitt
Hei Frode! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! Ha en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi
Har berre hatt positive erfaringar så langt. Ser at dei er meit prisgunstig enn mitt lokale everk.
Hei Stein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi
Oppfordret til å skifte fra pliktleveranse til vanlig leveranse. Får regning fra plikt som er 1 kr lavere på kwh enn vanlig leveranse, noe jeg ikke aksepterer, da den gis tilbakevirkende kraft. Kontakter NE og de oppretter sak. Får ikke svar før purring på faktura. Ny kontakt via chat og de lover å ordne opp. Neste kommunikasjon er inkassovarsel. Tar kontrakt igjen og de står på sitt, til tross for at jeg har sendt inn skriftlig klage. Beslutter å bytte leverandør. Da tar NE kontakt og lurer på om det er pris som er årsaken til byttet. Når jeg nevner at det er dårlig kundeservice, er de ikke interessert i å snakke mer med meg. Så takk for meg for ever Norgesenergi.
Hei Gabor, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Ved bestilling av strømavtale vil vi kunne bestille strøm tilbake i tid, dersom du har hatt en periode uten leverandør på måleren. Dette vil vi derimot alltid be deg bekrefte før vi registrerer bestillingen. Skulle du fremdeles ha spørsmål vedrørende din sak hos oss, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi