NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp og veiledning, veldig behjelpelig 👍
Hei Vidar, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, ønsker deg en god helg! mvh Nina - NorgesEnergi
Prisen og servicen er konkursnsedyktig , fakturaen er oversiktlig og gir meg opplysning om strømforbruket mitt
Hei Frode! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! Ha en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi
Har berre hatt positive erfaringar så langt. Ser at dei er meit prisgunstig enn mitt lokale everk.
Hei Stein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi
Oppfordret til å skifte fra pliktleveranse til vanlig leveranse. Får regning fra plikt som er 1 kr lavere på kwh enn vanlig leveranse, noe jeg ikke aksepterer, da den gis tilbakevirkende kraft. Kontakter NE og de oppretter sak. Får ikke svar før purring på faktura. Ny kontakt via chat og de lover å ordne opp. Neste kommunikasjon er inkassovarsel. Tar kontrakt igjen og de står på sitt, til tross for at jeg har sendt inn skriftlig klage. Beslutter å bytte leverandør. Da tar NE kontakt og lurer på om det er pris som er årsaken til byttet. Når jeg nevner at det er dårlig kundeservice, er de ikke interessert i å snakke mer med meg. Så takk for meg for ever Norgesenergi.
Hei Gabor, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Ved bestilling av strømavtale vil vi kunne bestille strøm tilbake i tid, dersom du har hatt en periode uten leverandør på måleren. Dette vil vi derimot alltid be deg bekrefte før vi registrerer bestillingen. Skulle du fremdeles ha spørsmål vedrørende din sak hos oss, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Hyggelig på kundesenteret, men som sagt for kort forfallstid i forhold til tilbakebetaling av strømstøtten.
Hei Stein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Vi gjeninfører nå gjennomfakturering med de fleste netteiere, og dersom dette gjelder din netteier skal du ha mottatt e-post med informasjon om at du vil få samlet faktura ila kort tid. Da skal strømstøtten automatisk trekkes fra din faktura hos oss. Dersom vi ikke gjennomfakturerer med din netteier må du gjerne kontakte oss dersom du skulle ha behov for utsettelse av forfallsdato slik at du rekker å motta utbetaling fra din netteier. Dette kan til info også gjøres via minside. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg synes strøm er litt billigere med NorgesEnergi
Hei Moreau, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte kundesenteret per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Ikke stol på hva dem sier på kundesørvis. Opplevd arroganse av høyeste grad og mente det er kunden som har feil. Når etter tidligere telefonsamtale skulle slette meg som kunde, ble kapret på nytt for andre gang .
Hei, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med kundesenteret, det ønsker vi selvfølgelig ikke. Skulle du fremdeles ha spørsmål må du gjerne kontakte oss per tlf: 38 10 00 80 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ mvh Nina - NorgesEnergi