NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har byttet strømleverandør nå, hadde strømkonto fra NorgesEnergi med et månedsbeløp som stadig økte. Ved avslutning av avtale tar det i følge NorgesEnergi 2 måneder for å få igjen pengene du har tilgode. Det er ikke mulig å kontakte dem på annet en telefon når du ikke er kunde lenger, dette tok over 39 min for å få svar.
Hei Marianne, Vi har for tiden stor pågang og har derfor lengre behandlingstid enn normalt, beklager dette. Du kan nå vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80, chat, facebook eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Ved oppsigelse av Strømkonto vil konto avvente din sluttavregning. Når sluttavregning er trukket i fra Strømkonto vil Strømkonto opphøre ved utgangen av måneden. Dersom du har positiv saldo vil sluttsaldo da utbetales rundt 15 dager etter at sluttfaktura er sendt ut. mvh Nina - NorgesEnergi
Fikk god hjelp og veiledning, veldig behjelpelig 👍
Hei Vidar, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, ønsker deg en god helg! mvh Nina - NorgesEnergi
Prisen og servicen er konkursnsedyktig , fakturaen er oversiktlig og gir meg opplysning om strømforbruket mitt
Hei Frode! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! Ha en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi
Har berre hatt positive erfaringar så langt. Ser at dei er meit prisgunstig enn mitt lokale everk.
Hei Stein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi
Oppfordret til å skifte fra pliktleveranse til vanlig leveranse. Får regning fra plikt som er 1 kr lavere på kwh enn vanlig leveranse, noe jeg ikke aksepterer, da den gis tilbakevirkende kraft. Kontakter NE og de oppretter sak. Får ikke svar før purring på faktura. Ny kontakt via chat og de lover å ordne opp. Neste kommunikasjon er inkassovarsel. Tar kontrakt igjen og de står på sitt, til tross for at jeg har sendt inn skriftlig klage. Beslutter å bytte leverandør. Da tar NE kontakt og lurer på om det er pris som er årsaken til byttet. Når jeg nevner at det er dårlig kundeservice, er de ikke interessert i å snakke mer med meg. Så takk for meg for ever Norgesenergi.
Hei Gabor, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Ved bestilling av strømavtale vil vi kunne bestille strøm tilbake i tid, dersom du har hatt en periode uten leverandør på måleren. Dette vil vi derimot alltid be deg bekrefte før vi registrerer bestillingen. Skulle du fremdeles ha spørsmål vedrørende din sak hos oss, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Hyggelig på kundesenteret, men som sagt for kort forfallstid i forhold til tilbakebetaling av strømstøtten.
Hei Stein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Vi gjeninfører nå gjennomfakturering med de fleste netteiere, og dersom dette gjelder din netteier skal du ha mottatt e-post med informasjon om at du vil få samlet faktura ila kort tid. Da skal strømstøtten automatisk trekkes fra din faktura hos oss. Dersom vi ikke gjennomfakturerer med din netteier må du gjerne kontakte oss dersom du skulle ha behov for utsettelse av forfallsdato slik at du rekker å motta utbetaling fra din netteier. Dette kan til info også gjøres via minside. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg synes strøm er litt billigere med NorgesEnergi
Hei Moreau, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte kundesenteret per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi