NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde Norges energi siden 2016. Når jeg flyttet til annet sted vurderte jeg å si opp strømleverandør til noe annen. Her kommer problemer, jeg fikk regningen til regningen. Jeg betalte 500 kr i måned som efaktura uten spesifikasjonen på regningen i lengre periode. For det første, må jeg betale på bruddgebyr uten å vite om det at det har bindingstid. Man tror at det er billig strømleverandør pga du betaler fast pris men egentlig det blir for dyrt. Det blir en kreditt konto med renter hver måned uten å informere kundene om det (lureri). Så i tillegg til det fikk jeg stort beløp som jeg må betale sammen med bruddgebyr. Jeg ringte til kundeservice får å spørre om hvor kommer disse beløpene. Han sa bare at det var fra den gamle leiligheten siden 2016.man får sjokk at det gikk i mange uten å få vite at du bruker mere enn du betaler. Man får kreditt med renter hver måned uten å vite det. Det hjelper ikke å snakke med dem. Kundeservice sa bare at du kan unngå å betale beløpet hvis du blir kunde igjen hos dem. Aldri i livet. Norges energi lurer kundene for å tjene penger og ser billig utad. Kundene kommer finner ut når man slutter hos dem. Du tror at du betaler i god tro men istedenfor de legger opp til at du får kredittkonto/minus på konto. Anbefaler ikke til noen i hele tatt. Hold langt unna,!!!! Lureri.... Ikke stoler på elkjøp - - - det informerer ikke kundene, sier bare rabatt rabatt som koster deg formue til slutt. Jeg er takknemlig at jeg slutter med Norges energi selv om det koster meg med flere tusen som jeg ikke visste om.
Hei Snorre, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Vedrørende kreditten du nevner antar jeg at du har hatt fordelsproduktet Strømkonto. Strømkonto er en betalingsmetode som gir deg mulighet til å betale et fast beløp hver måned slik at man unngår høye fakturaer på vinteren og lave på sommeren. Med Strømkonto så får man en faktura hver måned hvor det står saldo og informasjon om hva som er trukket fra kontoen, slik at man alltid har oversikt. Denne betalingsløsningen er valgfri og kan fjernes om ønskelig. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Enkelt å få avtale med Norges energi, raskt og greit. Pluss hyggelig kundebehandler😊
Hei, Tove! Tusen takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservice og avtale du har fått med oss :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Fikk meg strømavtalen emed Norgesenergi uten å bli fortalt at de hadde bindingstid. Etter mye misnøye ønsket jeg å si opp med dette firmaet men fikk beskjed det kostet meg 1000kr å bryte avtalen. Spurte ang dette da jeg tegnet avtalen, fikk bekreftet at det var verken bindingstid samt en av deres beste avtaler, alt viste seg å være løgn. Valgte å betale den tusen lappen for å aldri mer å ha å gjøre med et slikt møkkaselskap, HOLD DERE UNNA!??
Hei, Tom N! Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med selger hos Elkjøp. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd og følge dette opp med selger, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken og tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Fint, at får en fast pris å vet., i mnd. +står hvor mye +en har.. Hvis minus, øker det litt. Er fornøyd med det.. Takk..
Hei, Lisa M! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør, det setter vi stor pris på. Mvh Truls, NorgesEnergi
Gjennom mitt medlemskap i Huseiernes landsforbund har jeg en bra strømavtale med NorgesEnergi. Kundeservice er bestandig hyggelige og hjelpsomme.
Hei Torill! Tusen takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med avtalen og kundeservicen! Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg er en person som ikke setter meg inn fakturaene jeg får, på bakgrunn av våre aller høyeste verdien som vi har opparbeidet oss i Norge, tillit. Jeg hadde tillit til selskapet grunnet deres størrelse og den velkjente merkevaren, slik at jeg betalte fakturaer uten å se på de engang. Nå til dags, trengs det bare et klikk. En fin sommerdag tok jeg en titt på fakturaen, og da så jeg at jeg betalte for et tilleggstjeneste! Jeg betalte kr. 49,- per måned for "Fordeleprodukt". Ut fra deres webside kunne jeg ikke finne ut hva dette fordeleproduktet var, og hvilket fordel jeg i det hele tatt betalte for! Da tok jeg kontakt med NorgesEnergi og fant ut at jeg betalte for en type "forsikring". Dette hadde jeg gjort i over en lengre periode. På spørsmål når jeg skal ha inngått denne avtalen, fikk jeg svar at jeg på et tidspunkt hadde benyttet meg av et rabatt på ELKJØP for kjøp av en billig mobil som kostet kr. 200,- (gammeldags telefon). Jeg selv hadde ikke kjøpt noe, men min far, med begrensede norskkunnskaper, hadde kjøpt seg telefonen med tro at han fikk rabatt uten videre. Det endte med at jeg betalte prisen for en smarttelefon for den gammeldagse analog telefonen. Jeg avsluttet forsikringen med det samme, og nå velger jeg også bytte leverandør. Ikke pga pris (for det kan jeg lite om) men fordi jeg føler meg lurt av et så stort selskap. Konklusjon, ha ikke tillit til NorgesEnergi og se hva du betaler for.
Hei Rezan, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi ønsker selvfølgelig at du som kunde skal stole på at avtalen din hos oss er gunstig og at du har oversikt over hva du betaler for. Priser står derfor oppgitt på hver faktura. Vilkår og pris står alltid oppgitt før man inngår en avtale med NorgesEnergi. Her høres det ut til at du har fått produktet Sparepakken som er et valgfritt fordelsprodukt vi tilbyr. Sparepakken gir deg betalingsfritak dersom du blir sykemeldt, arbeidsledig eller permittert. Produktet skal derfor være en forsikring som kan hjelpe deg dersom du har behov. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med, håper jeg du tar kontakt. Du må gjerne henvise til dette innlegget og til meg. Du kan nå oss på tlf 38 10 00 80. Mvh Nina, NorgesEnergi
Hyggelig kundeservice og alltid behjelpelig med å komme til en løsning som passer om det er noe jeg trenger hjelp til med forexempel utsette en regning til mnd etter, så er det aldrig noe problem, men det skjer ikke ofte, men om det viser seg at jeg må be om utsettelse, så har de alltid vert hyggelige og løser det med en gang, så det er jeg veldig takknemelig for!! Jeg er alt i alt veldig fornøgd med Norges energi og kunne tenke med å ha både telefon abonnement og det som er hos Norges Energi for å ha alt samlet der for så fornøgd er jeg. Må undersøke litt priser og tjenester dere kan tilby meg. Mvh Ingelinn H
Hei Ingelinn, Så flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Kontakt oss gjerne dersom du skulle ønske tilbud på mobilavtale hos oss :) Mvh Nina, NorgesEnergi