NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig kundeservice og alltid behjelpelig med å komme til en løsning som passer om det er noe jeg trenger hjelp til med forexempel utsette en regning til mnd etter, så er det aldrig noe problem, men det skjer ikke ofte, men om det viser seg at jeg må be om utsettelse, så har de alltid vert hyggelige og løser det med en gang, så det er jeg veldig takknemelig for!! Jeg er alt i alt veldig fornøgd med Norges energi og kunne tenke med å ha både telefon abonnement og det som er hos Norges Energi for å ha alt samlet der for så fornøgd er jeg. Må undersøke litt priser og tjenester dere kan tilby meg. Mvh Ingelinn H
Hei Ingelinn, Så flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Kontakt oss gjerne dersom du skulle ønske tilbud på mobilavtale hos oss :) Mvh Nina, NorgesEnergi
God kundeservice, gunstige avtale . God information om endringer
Hei Olaf! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Hold dere unna! Lureri, tilbyr først strømavtale med tilleggskostnader, så hvis du bytter bort så ringer de deg opp med en gang og tilbyr deg en enda dårligere lureriavtale som liksom skal være «bedre enn den du hadde, og best på markedet spesialtilpasset din bolig» Dårlig kundeservice, ringer ikke tilbake som lovet, bytter ikke strømavtale for deg selv om du sender epost.
Hei Christer, Det er svært beklagelig å høre at du har vært misfornøyd med din avtale hos NorgesEnergi - det ønsker vi selvfølgelig ikke. Vi ønsker alltid å tilby de rimeligste avtalene som skal være tilpasset kundens forbruk. Dersom man har med fordelsprodukter i avtalen, skal disse alltid opplyses om og godkjennes av kunden. Vi skal alltid kunne endre strømavtale dersom du tar kontakt med oss så lenge dette er i henhold til avtalevilkår, da det er viktig for oss at du har strømavtalen du ønsker. Jeg beklager virkelig dersom vi har informert om at vi vil ringe deg tilbake, og ikke gjort dette. Håper du tar kontakt dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Du må gjerne kontakte oss per tlf 38 10 00 80, henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Ryddig selskap som viser forståelse for det en spør om - eksempelvis så stod det på regningen «annet» kr.59,-. Dette ble besvart med faktura, men ville falle bort ved neste faktura da dette da går elektronisk. Ekspeditør sier, uten oppfordring, at han vil redusere neste regning. Dette kaller jeg service!!! Takk for god behandling og hod førejulst🎄
Hei Vidar! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en riktig god jul, og et godt nytt år! Mvh Nina, NorgesEnergi
Ryddig og bra vil kunden beste. Seriøst flinke til å finne bedre avtaler.
Hei Rune! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør, det setter vi stor pris på. Mvh Kate, NorgesEnergi
Lett å få kontakt.Hyggelig saksbehandler. Lett å forstå på norsk.
Hei Jarle! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg fikk en tlf av en selger fra Norgesenergi når jeg flyttet til en annen adresse og fikk masse spørsmål om tilleggsprodukter som jeg takket fint nei til alle utenom strømkonto. Fikk plutselig opp at jeg betalte for noe som heter 100% fornybar energi så kontaktet dem og de sa de skulle kreditere det. Så nå ser jeg at jeg har betalt for andre tilleggsprodukter og beløpene jeg har blitt fakturert for er høyere enn det som står spesifisert på fakturaen. Og nå får jeg ikke en gang tak i de! Jeg har prøvd chat, tlf og mail men får opp at de har stengt. Klokken er 13:48 på en tirsdag og åpningstidene deres er 8-16 i hverdager?? Synes dette er dårlig, greit at dere ordner opp men dette burde ikke vært et problem til å begynne med!
Hei Mari! Her høres det ut som at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi, og det må vi virkelig beklage! Man skal selvfølgelig ikke få med produkter i avtalen dersom disse ikke er godkjent av kunden selv. Jeg håper du derfor har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får sett nærmere på dette og finner en løsning. Kundesenteret er åpent 08-16, man-fre. Chatten er åpen 09-16 man-fre og vi er tilgjengelig på facebook 09-16 man-fre dersom du har fått informasjon om at kundesenteret er stengt må vi selvfølgelig undersøke dette nærmere, da dette ikke stemmer. Håper vi hører fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi