NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde Norgesenergi med rabatt via jobben. Likevel var det langt ifra det billigste på markedet. Heller i øvre prissjiktet. Da jeg byttet til Fjordkraft, tok det ikke mer enn 1 dag før de begynte å ringe.... Siden har ikke telefonen stått stille. Jeg har opplyst at de skal slette ALL info om meg inkl. telefonnr. både via mail og telefon. Men de ringer fortsatt. Har gitt mitt gamle nummer (som er registrert hos norgesenergi) til 12 åringen. Likevel presterer de å ringe nesten daglig. I dag ble det levert en politiannmeldelse for telefontrakasering. Har en liste på flere navn (kundebehandlere) og opptak av samtaler som er vedlagt anmeldelsen. Håper det nå tar slutt. STYR UNNA
Hade tenkt å bli kunde men lyckligtvis var jeg oppmerksam. Enligt min erfaring er det helt sant att de lurer kunder men de skriver det sånn at man også kan si at de har sagt det innen, de vet precis hva de håller på med. Du spør om noe og så skriver dem informasjon om det og samtidigt skriver dem og da får du med vintertrygghet og sparepakke og det låter ju som om man får det gratis men det får man altså ikke, men dette sier de ikke da, det må du vite selv....
Underfakturerer og så stopper strømleveranse. Bygger gradvis opp dyr gjeld. Dokumenterer ikke forbruk og innbetalinger. Måtte plutselig ut med 7500kr. Stengte likevel strømmen. Styr unna !!
For det første kom jeg inn på en ny avtale uten å være klar over det. Ut over det, svake og diffuse tilbakemeldinger og lang dialog (10-15 mailer) for en enkel avklaring på betalingsmetoder. Måtte forklare casen min til 4-5 forskjellige kundebehandlere, selv om maildialogen ble med på hver mail som ble sendt. Slitsomt.. Lange bindingstider på dårlige avtaler og bruddgebyr. Tar ikke hensyn til saken og har lite spillerom til å ordne opp.
Dyreste strømmen vi noen gang har hatt. I tillegg svært dårlig kundebehandling. Ved sluttoppgjøret fikk vi regning, som vi betalte på forfall. Vi brukte det samme kontonr vi hadde benyttet gjennom hele kundeforholdet - og var derfor ikke oppmerksom på at det skulle betales inn til et annet kontonr. Halvannen mnd senere får vi inkassovarsel i posten fra Kredinor, sluttoppgjør ikke mottatt. NorgesEnergi sier at siden beløpet ble innbetalt til feil kontonr, så går de automatisk i retur - uten å gi beskjed til kunden. Useriøst etter min mening.
Jeg har hvertfall fått lavere strømregninger etter at jeg byttet til NorgesEnergi. Har heller ikke tenkt å bytte selv om jeg har lest alle de negative omtaler her.
Valgte å bytte til NorgesEnergi på Elkjøp da det kunne lønne seg økonomisk utifra den informasjonen jeg fikk. 15% på mobil hos talkmore. Har familie der så det var lønnsomt. Gjelder dog kun for den person som er registrert hos NorgesEnergi og ikke hele familien. Har betalt via bedrift så ikke noe spart der. Så der gikk den besparelse. Oppsir etter 5 dager og på oppgjørs faktura har jeg også blitt belastet for sparepakken som koster 49 i måneden. Har ikke tilmeldt med dette eller blitt opplyst om dette da jeg signerte. De kan ikke gjøre noe så glad for jeg fikk oppsagt tidlig slikt jeg ikke hadde betalt for mye over lang tid.