NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For det første kom jeg inn på en ny avtale uten å være klar over det. Ut over det, svake og diffuse tilbakemeldinger og lang dialog (10-15 mailer) for en enkel avklaring på betalingsmetoder. Måtte forklare casen min til 4-5 forskjellige kundebehandlere, selv om maildialogen ble med på hver mail som ble sendt. Slitsomt.. Lange bindingstider på dårlige avtaler og bruddgebyr. Tar ikke hensyn til saken og har lite spillerom til å ordne opp.
Dyreste strømmen vi noen gang har hatt. I tillegg svært dårlig kundebehandling. Ved sluttoppgjøret fikk vi regning, som vi betalte på forfall. Vi brukte det samme kontonr vi hadde benyttet gjennom hele kundeforholdet - og var derfor ikke oppmerksom på at det skulle betales inn til et annet kontonr. Halvannen mnd senere får vi inkassovarsel i posten fra Kredinor, sluttoppgjør ikke mottatt. NorgesEnergi sier at siden beløpet ble innbetalt til feil kontonr, så går de automatisk i retur - uten å gi beskjed til kunden. Useriøst etter min mening.
Jeg har hvertfall fått lavere strømregninger etter at jeg byttet til NorgesEnergi. Har heller ikke tenkt å bytte selv om jeg har lest alle de negative omtaler her.
Valgte å bytte til NorgesEnergi på Elkjøp da det kunne lønne seg økonomisk utifra den informasjonen jeg fikk. 15% på mobil hos talkmore. Har familie der så det var lønnsomt. Gjelder dog kun for den person som er registrert hos NorgesEnergi og ikke hele familien. Har betalt via bedrift så ikke noe spart der. Så der gikk den besparelse. Oppsir etter 5 dager og på oppgjørs faktura har jeg også blitt belastet for sparepakken som koster 49 i måneden. Har ikke tilmeldt med dette eller blitt opplyst om dette da jeg signerte. De kan ikke gjøre noe så glad for jeg fikk oppsagt tidlig slikt jeg ikke hadde betalt for mye over lang tid.
Elkjøp påstod at det ikke var noen bindingstid, og at strøregningen var blant de billigste. Viste seg at Norgesenergi var dritdyre så jeg byttet. Da viste det seg at det var bindingstid likevel og jeg måtte betale for å bryte avtalen. Aldri mer Norgesenergi - RENT LURERI TYVERI. Skulle vært anmeldt. Burde vært forbudt
Lykke til med å prøve å komme gjennom de tjukke skallene til kundebehandlerne. Det er mer produktivt å snakke med en død hamster.
Lav kvalitet på service. Brukte bortimot en time for å få kontakt med en av kundebehandlerne via telefon. De legger til kostbare avtaler på din orginale strømavtale (eksempel vintertrygghet, og andre). Disse ekstra kostnadene godtok jeg aldri. Betalte fast 1500kr per måned for en liten leilighet, og jeg bruker LITE strøm. Jeg oppfattet dette dyrt. De var også noe uhyggelig da de lurte på hvorfor jeg byttet strømleverandør.