NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
jeg er og har vært kunde hos fjordkraft i lang tid. plutselig er jeg kunde hos dette svindelforetaket. fikk melding om at måler ble stengt og måler ble åpnet `?`? har ringt og snakket med dere men det kunne jeg ha spart meg. fikk noe svada om at det må være noen i nærheten med nesten identisk måler nr som har skrevet feil nr.... No har har æ fått krav fra inkasso på 402 kr. Ha det klinkende klart hælvetes svindlera ! Vist dette går videre går også æ videre med dette !!! Hilsen ronald h.
Hei Ronald! Vi tar ikke over strømmålere uten å få skriftlig eller digitalt samtykke fra kunden. Er tilfellet at du har vært i kontakt med en selger fra oss? Kanskje det har skjedd en misforståelse? Ta gjerne kontakt med oss på 38 10 00 80, [email protected], chat eller Facebook så skal vi undersøke videre hva som har skjedd. Vi vil gjerne hjelpe deg. Lovell inkasso sender inkassovarsel 14 dager etter forfallsdato på fakutra og inkassosak opprettes 14 dager etter det igjen. Ha en fin dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Skulle ha brutt en binding på 2 mnd. men står ikke noe på hjemme siden dems hva bruddgebyret blir på.... bindt på 569.99 øre/kwh, men prisen er mye billigere nå enn dette..... så jeg vurderer sterk å bytte levrandør viss de ikke kan fri meg fra den avtalen nå
Hei JK! Akkurat nå er fastprisen ikke like lønnsom som spotprisen, men historikken har vist at dette kan endre seg fort. Dersom du ønsker å bryte ut av fastpris så skal vi hjelpe deg med dette! Ta kontakt med oss enten via Telefon, Mail, Chat eller Facebook. -Telefon: 38 10 00 80 - Mail: [email protected] - Chat: https://norgesenergi.no/ - Facebook: NorgesEnergi Ha en fin dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Har bare gode erfaringer. Er fornøyd med det de har gitt meg. Tror de er ganske konkuranse bevisst. Så kan anbefales til andre brukere.
Hei Lars Tusen takk for fin tilbakemelding. Vi jobber hele tiden for å holde våre priser konkurransedyktige i strømmarkedet så vi er glade for å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss. Vi er veldig glade for å ha deg som kunde. Mvh Monica - NorgesEnergi
NorgesEnergi endret plutselig min strømavtale til en dårligere avtale. Prisen er kanskje konkurransedyktig likevel, men ikke så god som den jeg hadde. Man føler seg litt lurt... Men de har i alle fall svart på e-post etter endringen.
Hei Trond. Vi har over lengre tid måttet forholde oss til økte utgifter, både i forhold til økte kostnader for innkjøp av strøm, men også generell økning av priser på det meste i samfunnet. For at vi fremdeles skal kunne tilby konkurransedyktige priser og ikke gå i tap, var vi nødt til å gjøre denne endringen. Din pris er som du nevner fremdeles konkurransedyktig i dagens strømmarkedet. Vi er leie for at vi ikke lenger kan tilby deg kampanjeprisen som du hadde tidligere, men vi håper du likevel blir fornøyd med din strømavtale hos oss. Flott at du har vært i kontakt med vårt kundesenter. Dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med må du gjerne ta kontakt igjen. Mvh Monica - NorgesEnergi
Fjernet grei avtale og overførte meg til avtale med nesten 10x økning av mnd påslaget og over 33% økning av påslaget på kWh.
Hei Op Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med avtalen hos oss og at du opplever den som dårlig. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Vi har over lenger tid måttet forholde oss til økte utgifter og i den forbindelse avvikler vi gamle kampanjeprodukter. Vi er også i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi hjelper deg gjerne med å finne den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Mvh Monica - NorgesEnergi
meget bra service og priser meget bra tilbud på alle områder
Hei Egil. Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å fortelle oss dette. Ønsker deg en strålende dag videre. Mvh Monica - NorgesEnergi
Ble byttet strømmåler via det regionale strømselskapet der jeg bodde. Norges energi sendte ut en regning på 1 års strømforbruk på 22 000,-. Ringte for å få oppklarning, ble kasteball mellom flere saksbehandlere der de sa at jeg måtte ta kontakt med de som hadde byttet strømmåler. De fraskrev seg alt ansvar og nektet å korrigere sin egen avlesning. Elendig service med null forståelse. De er kun ute etter å tjene penger og tyr til alle triks. Styr langt unna. De er også en telefonplage på høyt nivå.
Hei Runar! Vi som strømselskap kjøper inn kraft fra kraftbørsen og er avhengige av netteier som leverandør av strømmen via nettet og måling av forbruksdata via måler i huset. Kort fortalt så er det netteier som måler strøm og sender forbruksdataen over til oss via Elhub slik at vi kan produsere faktura basert på tallene de sender oss. I dette tilfellet har det mest sannsynlig skjedd en korreksjon av tidligere målerdata som vi har mottatt fra netteier. Det vil si at den målerdataen vi har mottatt tidligere ikke stemmer overens med det riktige forbruket i perioden som står spesifisert på faktura. Slike henvendelser bes ta med netteier da det er de som har installert måleren i ditt anlegg og sender oss forbruksdataen vi trenger for å produsere faktura. Dette jeg forklarer her er en stor del av grunnen til at telefonnummer og lenke til netteier står på fakturaen som mottas fra oss. Ønsker du å bli reservert mot telefonnsalg fra NorgesEnergi har du mulighet til å reservere deg mot telefonssalg her: https://norgesenergi.no/faq/reservasjon-telefonsalg/ Ønsker deg en fantastisk dag! Mvh Aaron, NorgesEnergi