NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fjernet grei avtale og overførte meg til avtale med nesten 10x økning av mnd påslaget og over 33% økning av påslaget på kWh.
Hei Op Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med avtalen hos oss og at du opplever den som dårlig. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Vi har over lenger tid måttet forholde oss til økte utgifter og i den forbindelse avvikler vi gamle kampanjeprodukter. Vi er også i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi hjelper deg gjerne med å finne den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Mvh Monica - NorgesEnergi
meget bra service og priser meget bra tilbud på alle områder
Hei Egil. Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å fortelle oss dette. Ønsker deg en strålende dag videre. Mvh Monica - NorgesEnergi
Ble byttet strømmåler via det regionale strømselskapet der jeg bodde. Norges energi sendte ut en regning på 1 års strømforbruk på 22 000,-. Ringte for å få oppklarning, ble kasteball mellom flere saksbehandlere der de sa at jeg måtte ta kontakt med de som hadde byttet strømmåler. De fraskrev seg alt ansvar og nektet å korrigere sin egen avlesning. Elendig service med null forståelse. De er kun ute etter å tjene penger og tyr til alle triks. Styr langt unna. De er også en telefonplage på høyt nivå.
Hei Runar! Vi som strømselskap kjøper inn kraft fra kraftbørsen og er avhengige av netteier som leverandør av strømmen via nettet og måling av forbruksdata via måler i huset. Kort fortalt så er det netteier som måler strøm og sender forbruksdataen over til oss via Elhub slik at vi kan produsere faktura basert på tallene de sender oss. I dette tilfellet har det mest sannsynlig skjedd en korreksjon av tidligere målerdata som vi har mottatt fra netteier. Det vil si at den målerdataen vi har mottatt tidligere ikke stemmer overens med det riktige forbruket i perioden som står spesifisert på faktura. Slike henvendelser bes ta med netteier da det er de som har installert måleren i ditt anlegg og sender oss forbruksdataen vi trenger for å produsere faktura. Dette jeg forklarer her er en stor del av grunnen til at telefonnummer og lenke til netteier står på fakturaen som mottas fra oss. Ønsker du å bli reservert mot telefonnsalg fra NorgesEnergi har du mulighet til å reservere deg mot telefonssalg her: https://norgesenergi.no/faq/reservasjon-telefonsalg/ Ønsker deg en fantastisk dag! Mvh Aaron, NorgesEnergi
Norges Energi har varslet at de ikke lenger kan opptre i maredet med konkurransedyktige betingelser og priser.
Hei Geir! Vi har alltid et mål om å være konkurransedyktig ovenfor våre konkurrenter. Vi ønsker også at det skal være "Enkelt og greit" å være kunde hos oss. Dessverre er det vanskelig å tilby billig strøm i en tid hvor strømprisen har vært veldig uforutsigbar. Med vår Spotprisavtale får du alltid strøm til spotpris (markedspris) time for time. Vi er konkurransedyktige ovenfor våre konkurrenter med et fastbeløp på kun 49 kr/mnd og et påslag på 0. Ønsker deg en fin dag! Mvh Aaron, NorgesEnergi
Norgesenergi har oppsakt min strømavtale som var "Spot til Lavpris", fordi de skulle "rydde opp" i deres avtaler. De har tydeligvis ment at jeg hadde en for bra avtale, og vil derfor gi meg en avtale som er dyrere for meg. Månedsgegyr satt opp fra 5kr til 49 kr. Har vært i kontakt med dem, men de vil ikke la meg beholde avtale. Aldri mer Norgesenergi.
Hei! Som for de aller fleste bedrifter i Norge, så har kostnadene økt også for strømleverandører. Vi har lenge jobbet med å redusere antall strømavtaler, for å gjøre det enklere for kundene å holde oversikt. I denne prosessen har vi også ønsket å å gjøre noe med de gamle kampanjeavtalene våre som vi tapte penger på. Vi er lei oss for at du oppfatter Strøm til Spotpris som en dårlig avtale. Dersom du hadde ønsket en annen strømavtale kunne du enkelt endre en foretrukken avtale på Min side. Dete var beklagelig at du ikke ble fornøyd med denne endringen, men du skal vite at du alltid er velkommen tilbake i fremtiden dersom du skulle ønske det. Ønsker deg en fin dag! Mvh Aaron, NorgesEnergi
Jeg tok en prissikring avtale men føler meg lurt av dem når prisen gikk nedover.
Hei Frode! Dessverre er det ikke alltid så lett å forutse strømprisen i fremtiden da den påvirkes av flere faktorer som f.eks. vær, vind, temperatur, vannstand i magasiner, i- og ulandspoltikk. Heldigvis er det helt valgfritt å bestille fastpristilbudene vi sender ut og som oftest har våre kunder kommet godt ut av å binde fastprisen da tilbudet vi har sendt ut har vist seg å være billigere enn spotprisen for fastprisperioden. Prissikring er forståvidt helt valgfritt å ha som tilleggsprodukt på sin avtale. Ønsker deg en fin dag! Mvh Aaron, NorgesEnergi
Avtale kansellert med 14 dagers varsel med en åpenbar bløff som begrunnelse. Prisen ble forsøkt økt med mer enn 1000% samtidig som andre selskaper står i kø for å tilby gunstigere avtaler. Selskapet må ha verdens dummeste rådgivere på markedsføring!
Hei! Du henviser mest sannsynlig til at vi er i en prosess der vi utrydder gamle kampanjeavtaler. Som for de aller fleste bedrifter i Norge, så har kostnadene økt også for strømleverandører. Vi har lenge jobbet med å redusere antall strømavtaler, for å gjøre det enklere for kundene å holde oversikt. I denne prosessen har vi også ønsket å å gjøre noe med de gamle kampanjeavtalene våre som vi tapte penger på. Vi er lei oss for at du oppfatter Strøm til Spotpris som en dårlig avtale. Dersom du ønsker en annen strømavtale kan du enkelt endre til foretrukket avtale på Min side. Mvh Aaron, NorgesEnergi