⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

fornøyd

Omtale av  Jan

aldri hatt noen problemer, og billig mobilabonemang når du er kunde :)

Svar fra NorgesEnergi
30.06.2021 12:52

Hei Jan! Så flott å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Vi takker for hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Uredelig firma

Omtale av  Wenche

Skjult bindingstid, papirfaktura (med fakturagebyr )- til tross for at man har opprettet avtalegiro. Da jeg byttet til norgesenergi ble jeg ringt opp av min tidligere strømleverandør ; de sa at norgesenergi lyver og lurer folk, og det stemmer! Googlet firmaet- og det er mange saker som ender i forliksrådetJeg skal bytte strømleverandør så fort jeg kan.

Svar fra NorgesEnergi
22.06.2021 19:59

Hei Wenche! Det er leit å høre at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av NorgesEnergi, det ønsker vi selvfølgelig ikke. Dersom avtalen har bindingstid skal man alltid informeres om dette ved avtaleinngåelse. Jeg håper derfor du har anledning til å ta kontakt med oss slik at vi får undersøkt dette nærmere. Når det gjelder fakturagebyr sender vi alltid første faktura uten gebyr, hvor vi informerer om at det er efaktura som må opprettes for å unngå fakturagebyr ved neste fakturautsendelse slik at du har mulighet til å opprette dette ved betaling. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (1)

En meget hyggelig kunderådgiver

Omtale av  Elin

En meget hyggelig kunderådgiver og er veldig fornøyd 😌

Svar fra NorgesEnergi
22.06.2021 19:58

Hei Elin! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Usikker ved bytte hva som er avtalt

Omtale av  Terje H

Blir ringt opp for tilbud, men mister oversikten om hvem jeg har avtale hos og får regninger fra flere. Usikker på om flere tar betaling for samme strøm eller det er restregninger fra tidligere. Opplevd å avtale strøm fra en leverandør, men fortsatt få regning fra tidligere leverandør.

Svar fra NorgesEnergi
22.06.2021 19:58

Hei Terje! Når man bestiller strømavtale hos ny strømleverandør vil en tidligere avtale automatisk opphøre så snart leveransen ha startet da det ikke er mulig å ha to leverandører på samme måler. Du trenger derfor ikke bekymre deg for å betale dobbelt. De fleste leverandører fakturerer etterskuddsvis, så du kan likevel oppleve å motta faktura fra tidligere leverandør når du har byttet leverandør. Jeg anbefaler deg derfor å se på fakturaspesifikasjonene hvor du skal finne oversikt over periodene du er fakturert for. Du er også velkommen til å ta kontakt med oss dersom du er kunde hos NorgesEnergi så vil vi kunne se hvilken periode vi har levert strøm til din adresse. Kan også anbefale deg å logge inn på Elhub.no, her har du full oversikt over nåværende leverandør og tidligere leverandører. Kontakt oss gjerne på tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Scammers, forgers and shady practices

Omtale av  Michal Z

I got scammed by Norges Energi employee that tried to convince me to change my electricity provider over the phone. We had agreed to come back to the conversation in the future and ONLY THAT (I had trained call centre workers for years so I know exactly to be precise when agreeing or disagreeing to things). After finding out that contract started working against my precise will I contacted their customer service three times (in a span of 3 weeks) and have been told I will be contacted back - what never happened, which only confirms it wasn’t a mistake but intentional forgery they know about. The case is being directed to the Police, Forbrukerrådet, all the newspapers I will find and I am happily going to leave 1 star reviews on all the portals online. BEWARE

Svar fra NorgesEnergi
22.06.2021 19:58

Hi Michael, I`m sorry that you have this impression of NorgesEnergi, and would like to look in to this to see what might have happen in this case. When we offer a new agreement we always require approval before we start the agreement, I therefore hope you have the oppertunety to contact us again via mail: [email protected] so we can get further information. Feel free to refer to this post and me. Best regards Nina, NorgesEnergi

Nyttig (1)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lureri

Omtale av  Kristina G

Helt forferdelig 2000 på varme dager omg.. ikke råd å betale de regninger men betaler åsså blir ikke fjernet en gang fra ubetalte fakturer.. Har bindingstid tid til september, gleder meg til å bli kvit den. Lureri etter det..

Svar fra NorgesEnergi
20.06.2021 21:02

Hei Kristina G. Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen du har hos oss. Det er dessverre vanskelig å vite hvilken avtale du har hos oss, så vi håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi gå igjennom din avtale. . Selve spotprisen er høyere enn i 2020, men den er lik hos alle leverandører. Mvh Ida - Norgesenergi

Nyttig (0)

Gor kundeservice

Omtale av  Jan T. P

Sjekk priser regelmessig og kontakt kundeservice når du finner noe bedre. De finner på noe og prisen er ikke alltid den beste, men ganske nær. Informer kunden når rimeligere alternativ dukker opp, så slipper han å ta kontakt. Selger har lett for å plusse på små tilleggsytelser som ikke alltid ønskes.

Svar fra NorgesEnergi
18.06.2021 14:49

Hei Jan T.P. Det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Ida, NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR