NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I got scammed by Norges Energi employee that tried to convince me to change my electricity provider over the phone. We had agreed to come back to the conversation in the future and ONLY THAT (I had trained call centre workers for years so I know exactly to be precise when agreeing or disagreeing to things). After finding out that contract started working against my precise will I contacted their customer service three times (in a span of 3 weeks) and have been told I will be contacted back - what never happened, which only confirms it wasn’t a mistake but intentional forgery they know about. The case is being directed to the Police, Forbrukerrådet, all the newspapers I will find and I am happily going to leave 1 star reviews on all the portals online. BEWARE
Hi Michael, I`m sorry that you have this impression of NorgesEnergi, and would like to look in to this to see what might have happen in this case. When we offer a new agreement we always require approval before we start the agreement, I therefore hope you have the oppertunety to contact us again via mail: [email protected] so we can get further information. Feel free to refer to this post and me. Best regards Nina, NorgesEnergi
Helt forferdelig 2000 på varme dager omg.. ikke råd å betale de regninger men betaler åsså blir ikke fjernet en gang fra ubetalte fakturer.. Har bindingstid tid til september, gleder meg til å bli kvit den. Lureri etter det..
Hei Kristina G. Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen du har hos oss. Det er dessverre vanskelig å vite hvilken avtale du har hos oss, så vi håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi gå igjennom din avtale. . Selve spotprisen er høyere enn i 2020, men den er lik hos alle leverandører. Mvh Ida - Norgesenergi
Sjekk priser regelmessig og kontakt kundeservice når du finner noe bedre. De finner på noe og prisen er ikke alltid den beste, men ganske nær. Informer kunden når rimeligere alternativ dukker opp, så slipper han å ta kontakt. Selger har lett for å plusse på små tilleggsytelser som ikke alltid ønskes.
Hei Jan T.P. Det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Ida, NorgesEnergi
Meget godt fornøyd. God informasjon om markedet. Anbefales
Hei Ellen E. H, Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Mvh Kate, NorgesEnergi
Har blitt oppringt mange ganger og spurt om ikke jeg heter Ole Olsen og ønsker tilbud om billig strøm. Skjønner jo at dette er en måte å komme forbi min reservasjon mot telefonsalg, men dette er sleipt, uetisk og minner mest om telefonterror! Sonja M.
Hei Sonja M, Det er utrolig leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen. Vi håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] slik at vi kan undersøke hva som har skjedd og fjerne ditt nummer fra våre ringelister. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
For meg som er hørselhemmet var det viktig å høre hva som ble sagt. Da jeg gjorde kundeservice oppmerksom på dette så ble telefonsamtalen forståelig og jeg fikk utført mitt ærende på en god måte. Meget god service gjennom hele samtalen på en rolig måte.
Hei Ingerlise! Det er utrolig hyggelig å høre at du fikk god service når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Uklart faktura og avtaler Høy pris på strøm forbruk og nettlei Strøm konto er en lureri!!
Hei Sofia M, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen hos oss. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Vi ønsker gjerne se nærmere på din avtale og setter pris på om du kan ta kontakt med oss så kan vi se om det er en avtale som vil passe deg bedre. Du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi