NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svarte ja til gratis strøm inntil 2.mnd. Dette er lureri da en etter 2. mnd når periode er slutt kommer det regning. Tar kontakt og spør hva dette er. Du har fått gratis strøm, men du må betale for fornybar energi. Jeg spør kor det står i tilbudet og får tilsvar at hun kunne stryke det. Etter dette kommer det mail om at faktura er rett, så jeg må bare betale. STYR UNNA NORGES ENERGI.
Hei Bjorland B! Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd etter å ha vært i kontakt med vår kundeservice og vi ønsker å se nærmere på hva som har skjedd her. Gjerne kontakt oss på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Du må gjerne spørre etter meg hvis du ønsker :) Mvh Linn Christine W - NorgesEnergi
Spesifiserte at det ikke ønskes ekstra kostnader på faktura, ble fakturert for sparepakke og vinterpakke
Hei, Helle! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding! Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh Linn - NorgesEnergi
God opplevelse! Med svar på mine spørsmål! Billig strøm! Fikk justert med avtale etter mitt forbruk av strøm.
Hei, Oddmund J.R! Så flott du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter virkelig pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en riktig god helg :) Mvh Linn - NorgesEnergi
Hadde forsikring sparepakken som inkluderer 4 mnd betalingsfritak. Så ble jeg permittert og forsøkte å få løst inn denne forsikringa. Det skulle vise seg å være vanskelig 😬 Bare masse dårlige unnskyldninger fra ende til annen. Kunderådgivere som rotet bort papirer sendt på e-post 3 ganger 😡 Tar ca 6-7 mnd og få denne forsikringa i virk. Og du må betale hver eneste mnd frem til det. Veldig mye vits da 🙈 Etter mye rot og surr og manglende evne på kundeservice,( greide aldri å unnskylde seg heller ) kom jeg frem til at det beste var å bytte til et annet selskap. Anbefaler ingen å tegne abonnement hos Norges Energi. Alltid vært fornøyd med dem før, men aldri mer etter dette 🙈😬😡
Hei, Per O.A! Takk for din tilbakemelding! Beklager at du opplevde rot og lang behandlingstid hos vår kundeservice vedr innvilgelse av betalingsfritak via Sparepakken. Med Sparepakken får du dekket alle strømutgiftene dine fra NorgesEnergi dersom du blir ufrivillig arbeidsledig eller permittert, minimum kr 1.000 per måned i inntil fire måneder. En kan tidligst søke etter 30 dager og får etterbetalt. Noen tilfeller kan behandlingstiden ta litt tid. Gjerne ta kontakt med oss pr telefon 381 00 080 eller epost [email protected] så kan vi se nærmere på saken din. Håper vi hører fra deg! Mvh Linn – NorgesEnergi
God og hyggelig kundeservice! Her ryddes det enkelt opp i det man lurer på.
Hei, Ivar! Så flott å høre at du er fornøyd etter å ha vært i kontakt med vår kundeservice :) Vi setter veldig pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Linn - NorgesEnergi
Ringte om prismach på ny avtale jeg fikk. Raskt og enkelt.
Hei, Heidi K! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, vi setter veldig pris på det! Husk, du kan ta ny prismatch etter din prismatch periode er over, bare å ta kontakt med oss igjen :) Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Linn - NorgesEnergi
Kjempe flott. God service og hyggelig samtale. Det hun har en god og klar stemme
Hei, Rune! Veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd etter å ha vært i kontakt med oss! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Linn - NorgesEnergi