NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God opplevelse! Med svar på mine spørsmål! Billig strøm! Fikk justert med avtale etter mitt forbruk av strøm.
Hei, Oddmund J.R! Så flott du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter virkelig pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en riktig god helg :) Mvh Linn - NorgesEnergi
Hadde forsikring sparepakken som inkluderer 4 mnd betalingsfritak. Så ble jeg permittert og forsøkte å få løst inn denne forsikringa. Det skulle vise seg å være vanskelig 😬 Bare masse dårlige unnskyldninger fra ende til annen. Kunderådgivere som rotet bort papirer sendt på e-post 3 ganger 😡 Tar ca 6-7 mnd og få denne forsikringa i virk. Og du må betale hver eneste mnd frem til det. Veldig mye vits da 🙈 Etter mye rot og surr og manglende evne på kundeservice,( greide aldri å unnskylde seg heller ) kom jeg frem til at det beste var å bytte til et annet selskap. Anbefaler ingen å tegne abonnement hos Norges Energi. Alltid vært fornøyd med dem før, men aldri mer etter dette 🙈😬😡
Hei, Per O.A! Takk for din tilbakemelding! Beklager at du opplevde rot og lang behandlingstid hos vår kundeservice vedr innvilgelse av betalingsfritak via Sparepakken. Med Sparepakken får du dekket alle strømutgiftene dine fra NorgesEnergi dersom du blir ufrivillig arbeidsledig eller permittert, minimum kr 1.000 per måned i inntil fire måneder. En kan tidligst søke etter 30 dager og får etterbetalt. Noen tilfeller kan behandlingstiden ta litt tid. Gjerne ta kontakt med oss pr telefon 381 00 080 eller epost [email protected] så kan vi se nærmere på saken din. Håper vi hører fra deg! Mvh Linn – NorgesEnergi
God og hyggelig kundeservice! Her ryddes det enkelt opp i det man lurer på.
Hei, Ivar! Så flott å høre at du er fornøyd etter å ha vært i kontakt med vår kundeservice :) Vi setter veldig pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Linn - NorgesEnergi
Ringte om prismach på ny avtale jeg fikk. Raskt og enkelt.
Hei, Heidi K! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, vi setter veldig pris på det! Husk, du kan ta ny prismatch etter din prismatch periode er over, bare å ta kontakt med oss igjen :) Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Linn - NorgesEnergi
Kjempe flott. God service og hyggelig samtale. Det hun har en god og klar stemme
Hei, Rune! Veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd etter å ha vært i kontakt med oss! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Linn - NorgesEnergi
Har akkurat startet med dere, så må bli kjent først😁
Hei, Unn E.H! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør.
Lettvint, bra kundeservice, billig, forståeli faktura.
Hei, Merethe! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.