NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg byttet til Norges Energi i forbindelse med et kjøp på Elkjøp. Et par dager etterpå ble jeg kontaktet av en fra Norges Energi som ønsket å ringe og sjekke at alle opplysningene var riktig og prøvde å selge meg noen tilleggsprodukter. Jeg sa da at jeg ikke var interessert i noe utover å betale for strømmen jeg brukte. 2 1/2 måned senere mottar jeg en faktura med tre tilleggsprodukter. Da jeg tar kontakt med kundeservice og spør hva dette er kan de fortelle meg at det har vært med på avtalen min hele tiden, men at de kan ta det bort fra den dagen jeg tok kontakt. Da jeg sa at jeg hadde gitt beskjed om dette til den personen som ringte meg rett etter avtaleinngåelse fikk jeg beskjed om at "Nei, det er ingen her som har tatt kontakt med deg. Jeg er den første som er inne på brukerprofilen din". Jeg er usikker på om det skyldes dårlige CRM-systemer, eller om det er et bevisst valg å ikke registrere kundekontakt når det ikke går til Norges Energi er jeg usikker på, håpløst er det uansett og de er ikke villig til å fjerne tilleggsproduktene tilbake i tid. Kan ikke tro at det skal være så vanskelig for et strømselskap å kun tilby strøm..
Hei Line! Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med våre selgere og i dialog kundebehandler. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd og følge dette opp med selger, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken og tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg har reservert meg i brreg mot telefonsalg for ganske mange år siden (er fortsatt reservert), men likevel ringer de og prøver å selge strøm. Jeg har heller aldri vært kunde hos de, og kommer aldri til å bli det. Useriøst firma. Styr unna.
Hei Kjell! Det er sevært beklagelig om vi har kontaktet deg når du er reservert mot telefonsalg. Vi ønsker å undersøke saken videre med vår salgskanal og finne ut hvorfor du har havnet på ringeliste hos oss. Håper derfor du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller sende oss en mail på: [email protected]. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Hyggelig kundeservice , forståelige svar på mine spørsmål. Grei pris
Hei Mona! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen og at dine spørsmål blir besvart når du er i kontakt med oss. Ønsker deg en flott dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi
Meget fornøyd. Kan bare anbefales på det sterkeste
Hei Hans K. J! Det er meget godt å høre at du er fornøyd med oss! Ønsker deg en flott dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi
Alltid løsnings orientert 🙂 hjelpsomme på kundeservisen, slapp å vente lenge de ringte opp igjen
Hei Bjørg! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det betyr svært mye for oss at du er fornøyd som kunde hos NorgesEnergi. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Med utgangspunkt i en SMS fra Stromkonto, tok jeg kontakt med Norgesenergi for å få klarifisert saken. Og jeg fikk avklart alt jeg lurte på raskt og effektivt.
Hei Jan! Så hyggelig å høre at du var fornøyd med hjelpen du fikk i kontakt med vårt kundesenter! Ønsker deg en flott dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Mere spesifisert faktura når det gjelder nettleie og kWh-pris i perioden.
Hei Kjell! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd som kunde hos NorgesEnergi! Mvh Nina, NorgesEnergi