NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig hjelpsomme, super kundeservice. Lett å snakke med, enorm viten om strøm.
Hei Arnfinn O! Takk for en fin anmeldelse. Det er fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen hos NorgesEnergi. Ønsker deg en god dag videre! Mvh Rebecca NorgesEnergi
Meget hyggelig samtale, kunnskap rik konsulent, vi var innom mange detaljer og temaer..
Hei Vidar S! Takk for en hyggelig tilbakemelding på kundesenter vårt. Vi setter pris på fine tilbakemeldinger som sette. Håper du får en fin dag videre! Mvh NorgesEnergi
Veldig bra. Litt kjedelig, og litt ufullstendig app. Kunne ha vært mye bedre mtp. å kunne sveipe ennå bedre frem og tilbake på strøm pris grqfen. Men helt ok. Bonus time er en god bunus ordning!
Hei Finn M! Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på både ris og ros, og ønsker alltid innspill slik at vi kan forbedre oss. Mvh Rebecca/NorgesEnergi
Ved bestilling og samtale var jeg klar på kun spotpris. Plutselig oppdager jeg at jeg betaler for tilleggsavtaler fordi jeg ikke har sagt nei til et tilbud de har kommet med. Den opprinnelige sms har ikke jeg på min mobil, hvor er den? Jeg kan dessverre ikke finne hva de tilbød, men jeg antar det er det vi snakket om. Som jeg bekreftet.jeg har fått sms tilsendt nå og der står hovedavtale og tilbud om tilleggsavtale og for å få hovedavtale skal jeg bekrefte med ordet strøm. Og dermed har jeg bekreftet tilleggsavtaler som jeg spesifikt i samtale ned saksbehandler sa at jeg ikke skulle ha! Dette er tilsnikelse og du fanges hvis du overser sms fra 2240 hvem nå det er? Eller du tenker - dette skal jeg ikke ga så jeg svarer ikke. - en sms som kom nå nettopp som lurte på om jeg skulle ha fastpris? Da skulle jeg bekrefte. Nei skal ikke ha det- jeg bestilte jo spot pris. Ikke visste jeg at de tok seg betalt for fast pris i mnd at de skulle tilby meg dette! Jeg ringte og skulle si opp Norgesenegi i okt 22 og ble allikevel med tydelig beskjed om spotpris. Hvorfor skulle jeg bestille fastpris prisstiging da? Jeg kom jo fra en form for prissikring avtale? Og grønn energi har jeg sagt nei til alltid så lenge ingen kan fortelle meg hvordan strømmen i kablene finner ut av hvordan de sender grønn energi til meg og svart energi til naboen når strømmen går i samme kabel. Og forsikrings avtale på betalings dyktighet trenger jeg ikke. I tillegg pleier jeg å si nei til alle gratis tilbud hvor jeg aktivt må si opp etter prøvetiden. Jeg vil ikke ha det fordi jeg glemmer det! Nei så en av de første dagene skal jeg nå funke annen leverandør og aldri mer Norgesenergi!
Hei Tove K! Jeg syns det er trist å høre at du har hatt denne opplevelsen av vårt selskap. Vi prøver selvfølgelig ikke å lure kundene våre, det er derfor alle avtaler og tilleggstjenester må bekreftes for å kunne bli akseptert. Grunnet markedsføringsloven må vi ha en uttrykkelig melding om godkjennelse av tjenester. Ut i fra det du skriver, virker det som at du allerede har vært i kontakt med vårt kundesenter, men håper du kan ta kontakt med oss på e-post slik at vi kan se på saken din en gang til. Du kan sende oss en mail til [email protected]. Mvh Rebecca/NorgesEnergi
Forståelse for vår hendelse. Den mannlige hjelperen vår, var forståelig på flere en 1 måte. Så fortsett gjerne med det.
Hei Leifrunar. Takk for en veldig hyggelig kommentar om vårt kundesenter. Vi prøver alltid vårt beste for å gjøre det enklest mulig å være kunde hos oss! Ønsker deg en fin dag videre. Mvh NorgesEnergi
Forekommrn og behjelpelig, hyggelig representant for Norges Energi
Hei Kjell! Takk for en hyggelig tilbakemelding, vi setter veldig pris på kommentarer som dette. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh NorgesEnergi
Umulig å få gjort endring på nett. Mer enn en time ventetid på telefon.
Hei Gil. Vi synes det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse med NorgesEnergi. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter igjen, slik at vi kan se nærmere på hvorfor du ikke får gjort endringer på Min Side. Ønsker deg en fin dag videre. Mvh Rebecca NorgesEnergi